AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Sto og jobbet med to kollegaer og jeg gjenga en hendelse som hadde skjedd med en annen kollega. De spurte meg om denne kollegaen var min mann, hvorpå jeg sa at "nei, han jeg snakker om nå er bedriftslege!" Da lo den ene kollegaen min høyt og sa "jasså ja, så bedriftsleger er ikke bra nok for deg??" og begge to himlet kraftig med øynene (dette er folk jeg respekterer høyt og som tilfeldigvis også er leger!!). Jeg mente det jo ikke slik, jeg mente jo bare nøyaktig det jeg så; at han jeg snakket om er bedriftslege! En bedriftslege som jeg faktisk er utrolig forelsket i... Og nå er jeg redd for at kollegaen mine skal si til ham at jeg snakket nedsettende om ham... Og at jeg tror jeg føler meg skikkelig ovenpå som ikke syns at leger er bra nok for meg (når det jo faktisk er helt motsatt)... Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 51514...b27
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Glem det. Legg det bak deg. Anonymkode: ad6ec...506 6
Honey Dew Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Du må jo si det til dem at det ikke var det du mente da. Tror du gjør denne tabben større enn den er 10
super-s Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke helt hva som er så flaut med dette? 19
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Håper dere har rett, følte meg bare så innmari misforstått og at de mistet respekt for meg. Og redd for at de skal si til han jeg liker at jeg snakka "skit" om ham. Jeg er glad for at dere tror det ikke er noe å henge seg opp i! Anonymkode: 51514...b27
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 5 minutter siden, super-s skrev: Jeg skjønner ikke helt hva som er så flaut med dette? ikke jeg heller.. Anonymkode: f1651...0b2 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke jeg heller.. Anonymkode: f1651...0b2 At kollegaene mine misforsto meg og trodde jeg åpenlyst snakket nedsettende om profesjonen deres. Hadde du likt at noen snakket nedsettende om ditt yrke når du var tilstede? Anonymkode: 51514...b27
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #8 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At kollegaene mine misforsto meg og trodde jeg åpenlyst snakket nedsettende om profesjonen deres. Hadde du likt at noen snakket nedsettende om ditt yrke når du var tilstede? Anonymkode: 51514...b27 Sorry jeg skjønner det fortsatt ikke, Du lager storm i vannglass Anonymkode: f1651...0b2 19
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #9 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At kollegaene mine misforsto meg og trodde jeg åpenlyst snakket nedsettende om profesjonen deres. Hadde du likt at noen snakket nedsettende om ditt yrke når du var tilstede? Anonymkode: 51514...b27 Er du selv kirurg da? Er ikke det øverst i lege-hierarkiet? Hvis du ikke er det, fleipet de nok bare med deg. Anonymkode: 37f21...0af 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #10 Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er du selv kirurg da? Er ikke det øverst i lege-hierarkiet? Hvis du ikke er det, fleipet de nok bare med deg. Anonymkode: 37f21...0af Jeg er ikke kirurg selv, jeg er helsesekretær! Så det passer dårlig for meg å virke høy på pæra! Anonymkode: 51514...b27
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #11 Skrevet 15. mars 2016 Beklager at jeg forklarer meg så dårlig. Jeg er virkelig håpløs. Takk uansett folkens. TS Anonymkode: 51514...b27
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #12 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke kirurg selv, jeg er helsesekretær! Så det passer dårlig for meg å virke høy på pæra! Anonymkode: 51514...b27 Leser du hva folk skriver? Les en gang til, også tenker du en stund over hva som blir skrevet,okay...? Anonymkode: f1651...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #13 Skrevet 15. mars 2016 Bare pass på å ikke overkompanser ved å hylle leger fremover. Bare vær normal. Alle skjønner at en helsesekretær ikke ser ned på en bedriftslege, så om kollegaene dine velger å fortelle han det, har jeg vanskelig for å tro at han tror på det. Anonymkode: eee89...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #14 Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leser du hva folk skriver? Les en gang til, også tenker du en stund over hva som blir skrevet,okay...? Anonymkode: f1651...0b2 At jeg lager storm i et vannglass. Da krysser jeg fingrene for det. Takk for svar. Anonymkode: 51514...b27
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #15 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beklager at jeg forklarer meg så dårlig. Jeg er virkelig håpløs. Takk uansett folkens. TS Anonymkode: 51514...b27 Du forklarer deg helt fint. Slutt å se ned på deg selv. Disse legene er for øvrig ikke noe bedre enn deg, det er ingen grunn til å se opp til de. Se på de som vanlig kollegaer, spiller ingen rolle om de er nevrokirurger eller vaktmester. Anonymkode: eee89...e0d 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #16 Skrevet 15. mars 2016 Slapp av, du overtenker, de tullet bare litt med deg Anonymkode: 37f21...0af 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #17 Skrevet 15. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, du overtenker, de tullet bare litt med deg Anonymkode: 37f21...0af Håper du har rett, men den ene av dem har jeg kun jobbet med i to dager så jeg hadde håpet å kunne gi et bedre førsteinntrykk... Skal prøve å drite i det og fortsette å beundre mitt hemmelige og uoppnåelige crush. TS Anonymkode: 51514...b27
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2016 #18 Skrevet 15. mars 2016 Skjønner ikke det her jeg. Du snakket om en hendelse hvor denne legen gjorde noe du latterliggjorde,kritiserte,eller hva?? Du måtte jo ha sagt noe nedsettende da,siden de spurte om ikke leger er bra nok for deg,og himlet med øynene? Skjønner ikke hvordan dere andre kan svare på en så diffus beskrivelse som i Hi! Ts. Det er fullt mulig du dummet deg ut,og at de syns utsagnet ditt var merkelig. Siden de reagerte sånn.Mulig de vil si det til ham. Men tror ikke de vil tro at du føler deg ovenpå tatt i betraktning statusforskjellene her. De vil vel heller syns det e litt komisk.
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2016 #19 Skrevet 15. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du forklarer deg helt fint. Slutt å se ned på deg selv. Disse legene er for øvrig ikke noe bedre enn deg, det er ingen grunn til å se opp til de. Se på de som vanlig kollegaer, spiller ingen rolle om de er nevrokirurger eller vaktmester. Anonymkode: eee89...e0d Jeg ser opp til leger av flere grunner,og jeg syns jeg har god grunn gitt: -)
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #20 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: Jeg ser opp til leger av flere grunner,og jeg syns jeg har god grunn gitt: -) Hvis du jobber i helsevesenet er faktisk ikke bra for arbeidsmiljøet at du beundrer en spesifikk gruppe kollegaer. Er du utenfor er det selvfølgelig helt greit å se opp til leger som yrkesgruppe. Anonymkode: eee89...e0d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå