Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en pakke på vei med sporing, og på posten sine sider står det at pakken skal komme i dag, men fortsatt så har den ikke kommet..

Lurer på om post i butikk mottar pakker på ettermiddagen/kvelden også? Eller må jeg vente til i morgen? Skulle gjerne hatt den pakken i dag :)

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på når bilen som leverer post og pakker er innom. Tidspunktet for det kan selvsagt variere.

Anonymkode: 0276e...722

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på når bilen som leverer post og pakker er innom. Tidspunktet for det kan selvsagt variere.

Men kommer det flere enn 1 bil? Regner med at det kommer pakker tidlig på morgenen, men er det flere leveringer med pakker utover dagen? :-)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, powski skrev:

Men kommer det flere enn 1 bil? Regner med at det kommer pakker tidlig på morgenen, men er det flere leveringer med pakker utover dagen? :-)

De leverer pakker innenfor normalarbeidstiden, altså før 17.

Skrevet

Jeg har opplevd å få hentemelding på kveldstid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Post i butikk er med på akkurat de samme kjørerutene til postens lastebiler som vanlige postkontor, verken mer eller mindre. 

Anonymkode: 37eaa...e39

Skrevet

Hvor mange ganger det er levering varierer på forskjellige steder. Her jeg bor er det pakkelevering ca. kl 8 og ca. kl 16

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler deg å sjekke opp adressen. Det kan hende at posten er framme, men ligger på feil postkontor.
Gå inn på posten og sjekk adressen. Det er vanlig at de sender til feil postkontor. 

Skrevet
10 minutter siden, Sikkerhetsjenta skrev:

Anbefaler deg å sjekke opp adressen. Det kan hende at posten er framme, men ligger på feil postkontor.
Gå inn på posten og sjekk adressen. Det er vanlig at de sender til feil postkontor. 

Er riktig adresse. Står at den ble levert inn og sendt videre fra en nærliggende terminal i går kveld kl 1800.
Har bestilt flere pakker fra leverandøren, og pakken har alltid vært på denne terminalen kvelden før, også kommet hit neste morgen kl 0800. Men i dag er den litt treig.. får håpe på at den kommer snart. :)

Skrevet

Det er alltid litt slingringsmonn når det kommer til leveringsdatoen

Skrevet

Tja.. har på følelsen at jeg ikke får den før i morgen tidlig. :dry:

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, powski skrev:

Tja.. har på følelsen at jeg ikke får den før i morgen tidlig. :dry:

Men har du sporingsnummeret? Og står det hvor pakka da befinner seg? Du kan ta med sporingsnummeret på post i butikk å spørre om de har fått den inn i ettermiddag

Anonymkode: 7ec76...dde

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men har du sporingsnummeret? Og står det hvor pakka da befinner seg? Du kan ta med sporingsnummeret på post i butikk å spørre om de har fått den inn i ettermiddag

Anonymkode: 7ec76...dde

Fikk nylig ny oppdatering på posten sine sider:

Siste spor

Sendingen kan være forsinket

Sendingen vil sannsynligvis ankomme utleveringssted neste virkedag

wæææ.. neeei... jaja. Da må jeg vente. :dry:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor haster det sånn da?

Anonymkode: 1f382...03b

• 7 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.3.2016 den 18.11):

Hvorfor haster det sånn da?

Anonymkode: 1f382...03b

Fordi man ofte har bestilt noe som skal brukes innen en viss tid. Eller man gleder seg til å få pakken. Finnes mange gode grunner til å ønske å få den så fort som mulig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...