Gjest gjestekimmi Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 jeg, som aldri skulle ha paraplytrille, er nå på mer eller mindre desperat søken etter ikke bare en men to slike! vi skal på langtur og har innsett at dette ikke lar seg gjøre uten å ha en vogn hver til de to minste. ønsker helt enkle vogner (så vi kan ha de helt til flyet), billige og - de skal sikkert ikke brukes mange gangene etter denne langturen vår. men det er jo så mye sol når man kommer sør for sinsen, så det hadde vært fint med noe solskjerming. tenkte som så at dersom det bare hadde vært en liten solskjerm så går det jo ann å henge en genser over dem når de sover .... men hvor finner jeg slike billige paraplytriller??? noen som vet? tusen takk!!
Gjest Tex Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Kjenner du ikke noen du kan låne av da?
Octavia Skrevet 20. oktober 2004 #3 Skrevet 20. oktober 2004 Lurer på om jeg ikke har sett helt enkle hos Jysk....
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 Kjenner du ikke noen du kan låne av da? nei... tror ikke det. og så vil jeg jo ha sånne helt enkle, for de kan vi ha med til flyet, og ha på mellomlandinger, så de vognene vi allerede har er altfor store. nei, jeg kjenner ingen som har paraplytrille jeg - de er jo ikke kjent for å være så gode...
Vimsevips Skrevet 20. oktober 2004 #5 Skrevet 20. oktober 2004 Jysk har noen helt enkle, ellers har de fleste babyutstyrsforretningene. Kvaliteten varierer enormt, og en pekepinn på det vil være prisen
Gjest gjestekimmi Skrevet 20. oktober 2004 #6 Skrevet 20. oktober 2004 har ringt litt rundt og funnet ut at det ligger igjen rester etter salget på simobutikken - og de skal jeg ikke betale mer enn 150 kr. for . disse har visst kostet 399,- men var uten solskjerm. det er jo synd, men siden vi ikke skal bruke de mer (trolig) etter turen så går vi for disse. får heller bruke store hatter! takk for tipset om jysk foressten! hilsen en som gleder seg veldig til langtur!
Annevenn Skrevet 20. oktober 2004 #7 Skrevet 20. oktober 2004 Må bare legge til at vi har hatt Jysk sin (som jeg tror koster ca 200 kr) i et par år, den er blitt mye brukt. Begynner å knirke litt nå, men den skal allikevel hives snart..... Jeg brukte paraplyen fra teutoniavogna om sommeren, det funket helt fint. Om du bor i bergensdistriktet kan du jo gi meg en lyd, da kan du sikkert få låne vår, så slipper du kjøpe to.
Gjest gjestekimmi Skrevet 21. oktober 2004 #8 Skrevet 21. oktober 2004 annevenn; takk for tilbudet! jeg bor i østfold, så det ble at vi kjøpte to billige. de er jo ikke så stilige som "siste skrik", men de er helt ok. 300,- for to. ikke så ille! vi drar ikke før i april, men liker tanken på tur så jeg kommer nok til å ordne en god del i goood tid. takk for alle svarene!
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2004 #9 Skrevet 22. oktober 2004 I april?? Da kunne du jo tatt deg en tur på loppemarked, da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå