Gå til innhold

Samsung Galaxy S6 Edge eller Samsung Galaxy Note 4?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter å skal kjøpe ny tlf. Har brukt Samsung i mange år nå å er fornøyd med de tlf.

Hadde Note 2 for noen år siden, var veldig fornøyd med den, men sist jeg byttet så kjøpte jeg Samsung Galaxy S6 Edge. Var fornøyd med denne også, men savnet bl.a pennen fra Note.

Nå har Edgen min blitt ødelagt å jeg trenger ny tlf, men sliter med å velge mellom Note 4 og S6 Edge.

Innspill? 

Anonymkode: b9c7a...c19

Skrevet

Kan du ikke reparere den?

Skrevet

Jeg ville i hvert fall ikke kjøpt Note 4 nå. Om et halvt års tid kommer sannsynligvis Note 6 og Note 4 er kanskje den topptelefonen som Samsung har gitt mest f*** i. Meget sjeldent sikkerhetsoppdateringer og eldre S-modeller får oppdateringer før den.

Grunnen til at jeg vet det er fordi jeg (dessverre) hadde Note 4.

S6 ville jeg også droppet fordi den ikke har plass til minnekort. Tar du en del bilder og video med mobilen forsvinner de 16/32GB med internminne ut av vinduet raskere enn du klarer å lese overskriften til tråden din.

Må du ha telefon nå (og skal ha Samsung) ville jeg gått for S7/S7 Edge eller sett om jeg fikk tak i Note 5 i Norge (den ble opprinnelig ikke solgt i Europa, men Samsung endret på dette siden de fikk mye pepper for det). Dersom telefonen din kan brukes et halvt års tid til ville jeg heller ventet på Note 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...