Gå til innhold

Sykehjem i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er pårørende til noen på et sykehjem i Bergen, som vil si hvilket og om det fungerer bra?

Anonymkode: 948c0...9ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke pårørende, men jobber i en annen del av helsetjenesten. Den dagen en av dine trenger fast plass på sykehjem er det bostedsadresse/bydelstilhørighet som avgjør hvilket sykehjem de kommer til, ikke ønsker fra pasient eller pårørende. Bor du i en bydel med flere sykehjem (f.eks åsane eller fana) kan du forsøke å ønske plass innen egen bydel, men pga stort behov og få plasser vil tilgjenglig plass når det er din tur avgjøre hvor du havner. Bare til info hvis dere er i søknadsprosess om plass.

Anonymkode: 2ff08...429

AnonymBruker
Skrevet

Røde Kors sitt er veldig bra

Anonymkode: 574f9...9ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke pårørende, men jobber i en annen del av helsetjenesten. Den dagen en av dine trenger fast plass på sykehjem er det bostedsadresse/bydelstilhørighet som avgjør hvilket sykehjem de kommer til, ikke ønsker fra pasient eller pårørende. Bor du i en bydel med flere sykehjem (f.eks åsane eller fana) kan du forsøke å ønske plass innen egen bydel, men pga stort behov og få plasser vil tilgjenglig plass når det er din tur avgjøre hvor du havner. Bare til info hvis dere er i søknadsprosess om plass.

Anonymkode: 2ff08...429

De er korttidsplass rehabilitering vi søker om, men ser ikke ut til å bli noe av. 

Anonymkode: 5f77e...940

AnonymBruker
Skrevet

Min far har for tiden korttidsopphold på Fyllingsdalen Sykehjem. Nytt og fint,veldig omtenksomme ansatte,men veldig lite organisert aktivitet (fysio,felles trim,bingo virker fraværende). 

Min mor hadde korttidsopphold på Midtbygda i Åsane. Eldre bygg,men mye mer fokus på aktivisering.

Anonymkode: 76282...a1e

AnonymBruker
Skrevet

Her ser vi resultatet av at man ikke i større grad som forbruker kan velge det private. Da blir man uten valg og må ta det som lille som finnes innen bydelen sin. Jeg ville gjerne ønske at folk selv hadde stemmerett slik som et fritt samfunn burde ha. Da hadde det blitt mer krig om hvile sykehjem som hadde et bra tilbud også for å få inn nye folk.

Anonymkode: 0de00...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...