Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte tilbake embryo 5 mars. Hvis jeg hadde vært gravid, skulle jeg begynt å merke noe nå ? Eneste det jeg merker er smerter i sidene i magen, og fikk vond i hofta i går. Kanskje det er festesmerter ? Skal teste på torsdag, har klart å holdt meg uten å teste meg gal :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du trenger ikke merke noen verdens ting. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Silfen skrev:

Nei, du trenger ikke merke noen verdens ting. 

Okei, har hør så mye rart. Noen sier du merker noe etter par uker mens andre sier at man ikke merker noe før uke 6 osv. Men hvis jeg er gravid, når er det normalt å merke noe ? 

Skrevet

Iallfall før du føder. 

Ikke hør på alle andre. Blir som å si at har du feber på 39 så føler du deg SÅNN fordi det gjorde jeg. Folk er ikke like. Noen merker ingenting før babyen sparker. Du kan jo håpe du er like heldig!

Gjest Sisti
Skrevet

Det er kjempeindividuelt. Jeg merket ingenting, var sikker på at forsøket hadde gått galt da testen plutselig lyste positivt. Jeg har egentlig hatt ganske lite symptomer hele første trimester. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket ingenting når jeg endelig ble gravid 😊 De to første gangene jeg satt tilbake så blødde jeg som ett helvete 2-3 dager før når det ikke gikk bra. Men alle er forskjellige! 

Anonymkode: d1180...502

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merket ingenting når jeg endelig ble gravid 😊 De to første gangene jeg satt tilbake så blødde jeg som ett helvete 2-3 dager før når det ikke gikk bra. Men alle er forskjellige! 

Takk for svar :) Merker at ting skjer i magen, men kan liksom ikke helt sette fingeren på hva det er. Først trodde jeg det var mensen smerter, men så avtok de, hører mange sier at man faktisk får mensen smerter rundt den tiden de skulle hatt mensen, stemmer det ? 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, malla1992 skrev:

Takk for svar :) Merker at ting skjer i magen, men kan liksom ikke helt sette fingeren på hva det er. Først trodde jeg det var mensen smerter, men så avtok de, hører mange sier at man faktisk får mensen smerter rundt den tiden de skulle hatt mensen, stemmer det ? 

Jeg trodde vell i en uke at alt som skjedde i magen min var mensensmerter, så trodde det gikk dårlig denne gangen også. (Etter ett sånt inngrep så er det jo mye som foregår i kroppen) Men fikk aldri noen blødning, og nå er jeg 32 uker på vei ☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig med menssmerter ja! Hadde også det. Pga at livmoren begynner å vokse med en gang egget fester seg. Da jeg ble gravid skjønte jeg at det klaffet 6 dpo fordi murringene kom, noe jeg aldri har hatt før mensen mye senere i syklusen. 

Anonymkode: 12e45...73a

Skrevet

Det var vist mensen, gikk dårlig denne gangen også 😞

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket ingenting. (Mange ganger før derimot, da jeg ikke var gravid, var det ikke måte på hvor mange syntomer jeg hadde).

Et lite spørsmål: jeg har mange forsøk bak meg, inseminasjon, ivf, icsi (det klaffet til slutt).  Hver eneste gang var jeg på Rikshospitalet og tok blodprøve om morgenen på oppgitt dato (dagen før forventet mens), og ringte dem i 12-tiden og fikk resultatet. Må dere teste hjemme, eller gjør dere det før denne datoen selv? Eller var det fordi jeg bor slik til at det var gjennomførbart? 

Anonymkode: c957d...068

AnonymBruker
Skrevet

Men TS, i dag er fredag, hvordan gikk det?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men TS, i dag er fredag, hvordan gikk det?

Gikk dårlig denne gang også 😞

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merket ingenting. (Mange ganger før derimot, da jeg ikke var gravid, var det ikke måte på hvor mange syntomer jeg hadde).

Et lite spørsmål: jeg har mange forsøk bak meg, inseminasjon, ivf, icsi (det klaffet til slutt).  Hver eneste gang var jeg på Rikshospitalet og tok blodprøve om morgenen på oppgitt dato (dagen før forventet mens), og ringte dem i 12-tiden og fikk resultatet. Må dere teste hjemme, eller gjør dere det før denne datoen selv? Eller var det fordi jeg bor slik til at det var gjennomførbart? 

På oppgitt dato tar jeg graviditetstest med morgen urin, så tar jeg blodprøver. Jeg får ikke gjort det i oslo siden jeg bor mange mil unna.

Endret av malla1992
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, malla1992 skrev:

Gikk dårlig denne gang også 😞

30 minutter siden, malla1992 skrev:

Det var leit! Stor klem

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...