AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Høres kanskje litt rart ut, men alle venninnene mine syntes jeg er kjekk og og flott kar de og kan egentlig ikke skjønne hvorfor jeg ikke har dame. Er flere ganger det har hendt når vi er ute at de prøver seg . Men jeg liker å holde venner venner så langt som mulig. Men jeg sliter virkelig med å finne meg en dame. Prøvd tinder men kommer liksom aldri noe vei der og de to datene jeg har vært på der inne har det vært noen skikkelig rare jenter. Har selvsagt tenkt til meg selv at det bare er meg og jeg må gi de en sjanse, men når andre kommenterer at de er litt rare også når jeg tar de med på fest føles det bare galt og ikke match i det hele tatt. Så hvor skal jeg liksom da treffe en jente, jeg er så utrolig lei av å gå rundt og prøve meg så innmari hardt på jenter på byen, full og dum som man blir også får man middelmådig respons tilbake. Jeg fatter bare liksom ikke hvor folk møter sin rette.... Gir snart opp jeg altså. Hørt de fleste tipsene og prøvd det meste, finner liksom ikke hun. Jeg trener hver dag, spiser bare så og si sund mat, har en god jobb og er 25 år. Noen andre som ikke helt skjønner hva som er gale også eller? Anonymkode: 5b4fc...ff8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres kanskje litt rart ut, men alle venninnene mine syntes jeg er kjekk og og flott kar de og kan egentlig ikke skjønne hvorfor jeg ikke har dame. Er flere ganger det har hendt når vi er ute at de prøver seg . Men jeg liker å holde venner venner så langt som mulig. Men jeg sliter virkelig med å finne meg en dame. Prøvd tinder men kommer liksom aldri noe vei der og de to datene jeg har vært på der inne har det vært noen skikkelig rare jenter. Har selvsagt tenkt til meg selv at det bare er meg og jeg må gi de en sjanse, men når andre kommenterer at de er litt rare også når jeg tar de med på fest føles det bare galt og ikke match i det hele tatt. Så hvor skal jeg liksom da treffe en jente, jeg er så utrolig lei av å gå rundt og prøve meg så innmari hardt på jenter på byen, full og dum som man blir også får man middelmådig respons tilbake. Jeg fatter bare liksom ikke hvor folk møter sin rette.... Gir snart opp jeg altså. Hørt de fleste tipsene og prøvd det meste, finner liksom ikke hun. Jeg trener hver dag, spiser bare så og si sund mat, har en god jobb og er 25 år. Noen andre som ikke helt skjønner hva som er gale også eller? Anonymkode: 5b4fc...ff8 Har det akkurat likt som deg uten at jeg har noen som helst anelse om hva jeg gjør galt. Men du kan nok forvente deg flere svar her som påpeker at du sikkert er alt for kresen og kun vil ha supermodeller. Anonymkode: faa32...80e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fatter bare liksom ikke hvor folk møter sin rette.... Anonymkode: 5b4fc...ff8 De fleste jeg kjenner treffer dem gjennom felles venner. Det kan være på byen, i bursdager, fester hjemme, middager. Dersom du er attraktiv og sosialt oppegående gjelder det egentlig bare å utvide nettverket og treffe flere jenter. Uansett har du ikke dårlig tid. Det er en elendig ide å finne "den rette" i første halvdel av tyveårene, så det er først nå du egentlig kan begynne å tenke på det. Anonymkode: ddca1...822
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Finn heller damer der du har dine interesser. Står du på ski så let etter de i skibakken osv. På byen funker dårlig. Nett kan dog funke om du er villig til å møte noen troll på din vei. Anonymkode: 6dfe2...f72 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Du må ikke høre på venninner. De vil aldri si sin egentlige mening. Anonymkode: 41800...c1c 10
Eighth Planet Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn heller damer der du har dine interesser. Står du på ski så let etter de i skibakken osv. På byen funker dårlig. Nett kan dog funke om du er villig til å møte noen troll på din vei. Anonymkode: 6dfe2...f72 Skulle akkurat til å skrive det samme.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 dårlige tips egentlig....... Anonymkode: 5b4fc...ff8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #8 Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: dårlige tips egentlig....... Anonymkode: 5b4fc...ff8 Ok, og hva hadde du egentlig forventet? At det var et hemmelig sted alle møttes som du ikke hadde hørt om? Spør de du kjenner som er i forhold hvor de traff partneren sin. Anonymkode: ddca1...822 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #9 Skrevet 15. mars 2016 Prøver du da? Og er du sikker på at du ikke har for høye krav? For øvrig teit at du hører på hva de andre sier, når du tar med dater på fest. Det er jo du som skal være sammen med dama, ikke vennene dine. Anonymkode: 18da3...b35 2
Gjest Minesveiper Skrevet 15. mars 2016 #10 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Tror ikke du har problemer med å finne deg dame. Du har vel heller et problem når det kommer til å få en dame du liker. Du aviser tydeligvis de damene som er interessert i deg. Jeg tipper du er for "skikkelig", reservert og kresen. Hvis jeg var deg ville jeg blitt med på ulike aktiviteter. Der kan du møte en potensiell kjæreste, eventuelt bli kjent med noen som kan invitere seg inn i sitt nettverk hvor din potensielle kjæreste er. Jeg er også veldig lei av byn og fylla. Liker rett og slett ikke hvordan folk oppfører seg der. Endret 15. mars 2016 av Minesveiper
annebanane Skrevet 15. mars 2016 #11 Skrevet 15. mars 2016 Hvilke typer jenter er det du liker da? Hvordan er kommunikasjonen med disse folkene du liker? Er du en initiativtaker i det hele tatt?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #12 Skrevet 15. mars 2016 Jeg har fått høre jeg er modellpen og aldri hatt vanskeligheter med å få oppmerksomhet selvom jeg kler meg nøytralt og er en stille person. Fikk ikke kjæreste før jeg var 29 . Tar bare tid å finne en god match for noen, jeg ser på det som en bra ting for da vet man at det er mere solid og dypt når man først finner noen Ha tolmodighet , lykke til Anonymkode: e677f...f64 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #13 Skrevet 16. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres kanskje litt rart ut, men alle venninnene mine syntes jeg er kjekk og og flott kar de og kan egentlig ikke skjønne hvorfor jeg ikke har dame. Er flere ganger det har hendt når vi er ute at de prøver seg . Men jeg liker å holde venner venner så langt som mulig. Men jeg sliter virkelig med å finne meg en dame. Prøvd tinder men kommer liksom aldri noe vei der og de to datene jeg har vært på der inne har det vært noen skikkelig rare jenter. Har selvsagt tenkt til meg selv at det bare er meg og jeg må gi de en sjanse, men når andre kommenterer at de er litt rare også når jeg tar de med på fest føles det bare galt og ikke match i det hele tatt. Så hvor skal jeg liksom da treffe en jente, jeg er så utrolig lei av å gå rundt og prøve meg så innmari hardt på jenter på byen, full og dum som man blir også får man middelmådig respons tilbake. Jeg fatter bare liksom ikke hvor folk møter sin rette.... Gir snart opp jeg altså. Hørt de fleste tipsene og prøvd det meste, finner liksom ikke hun. Jeg trener hver dag, spiser bare så og si sund mat, har en god jobb og er 25 år. Noen andre som ikke helt skjønner hva som er gale også eller? Anonymkode: 5b4fc...ff8 Det har ingenting å si iforhold til det å få seg dame - eneste det har noe å si på er om det får deg til føle deg selv bedre. Noe som i tur kan hjelpe deg videre på den fronten. Damer er ikke visuelle og får IKKE ereksjon bare de ser noe som på facevalue er attraktivt. Det fungerer ikke slik for dem som det gjør for oss. Damer har til enhver tid flere mannfolk i loopen rundt seg. Det er hardt konkurranse ..er du #needy og ikke består #shittester så får du deg aldri noen dame ..uansett hvor lav standard du har. Anonymkode: ae889...5de
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #14 Skrevet 16. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres kanskje litt rart ut, men alle venninnene mine syntes jeg er kjekk og og flott kar de og kan egentlig ikke skjønne hvorfor jeg ikke har dame. Er flere ganger det har hendt når vi er ute at de prøver seg . Men jeg liker å holde venner venner så langt som mulig. Anonymkode: 5b4fc...ff8 Svært mange kjæresteforhold starter med vennskap. Anonymkode: 36cdd...5e7 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #15 Skrevet 16. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svært mange kjæresteforhold starter med vennskap. Anonymkode: 36cdd...5e7 Nei - er man friend-zoned så er det ingen vei tilbake. Du definerer det feil. Anonymkode: ae889...5de 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #16 Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har ingenting å si iforhold til det å få seg dame - eneste det har noe å si på er om det får deg til føle deg selv bedre. Noe som i tur kan hjelpe deg videre på den fronten. Damer er ikke visuelle og får IKKE ereksjon bare de ser noe som på facevalue er attraktivt. Det fungerer ikke slik for dem som det gjør for oss. Damer har til enhver tid flere mannfolk i loopen rundt seg. Det er hardt konkurranse ..er du #needy og ikke består #shittester så får du deg aldri noen dame ..uansett hvor lav standard du har. Anonymkode: ae889...5de Vet ikke hva slags damer dette er,men jeg er dame,og det betyr en god del for meg at en mann ser bra ut,trener og spiser sunt.At han er i jobb er selvfølgelig også av stor betydning.En bleikfeit sofagris som lever usunt og ikke jobber får ingen sjans på meg.Dette gjelder mange andre damer også. Anonymkode: 3cc19...760 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #17 Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei - er man friend-zoned så er det ingen vei tilbake. Du definerer det feil. Anonymkode: ae889...5de Jeg og min kjæreste var venner først. Du sitter ikke på en verdensomfattende vitenskapelig sannhet selv om DU har opplevd vennesonen. Utvid horisonten din og ikke vær så bastant i diskusjonene Anonymkode: eb387...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #18 Skrevet 16. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva slags damer dette er,men jeg er dame,og det betyr en god del for meg at en mann ser bra ut,trener og spiser sunt.At han er i jobb er selvfølgelig også av stor betydning.En bleikfeit sofagris som lever usunt og ikke jobber får ingen sjans på meg.Dette gjelder mange andre damer også. Anonymkode: 3cc19...760 Ikke på samme måte som oss menn ..trust me. Selvsagt går det en grense og finnes en gylden mellomting mellom en sterotypiske sofagris og en fitness fanatiker. Men har man #game nok så kan man være både feit, lav og skalla som lever på sofaen ellers. Anonymkode: ae889...5de
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #19 Skrevet 16. mars 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke på samme måte som oss menn ..trust me. Selvsagt går det en grense og finnes en gylden mellomting mellom en sterotypiske sofagris og en fitness fanatiker. Men har man #game nok så kan man være både feit, lav og skalla som lever på sofaen ellers. Anonymkode: ae889...5de Hva er greia med alle hashtaggene? Det er hvertfall turn off! Anonymkode: 41219...27e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #20 Skrevet 16. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og min kjæreste var venner først. Du sitter ikke på en verdensomfattende vitenskapelig sannhet selv om DU har opplevd vennesonen. Utvid horisonten din og ikke vær så bastant i diskusjonene Anonymkode: eb387...9c5 At du definerer begynnelsen på et forhold som vennskap er på din regning. Vennskap er egentlig noe helt annet. Anonymkode: ae889...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå