Gå til innhold

Har ABB blitt tynnere i håret?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan han ha blir tynnere i håret. Det er snart fem år siden rævhølet "ble kjent"

Skrevet (endret)

Han var tynn i håret i 2011. Nå er han jo skalla. Tiden vil vise om han ønsker argumentere for at dette er den norske stats skyld.

Endret av Lanista1984
skrivefeil
  • Liker 8
Skrevet

nei ikke tynnere i håret men sykere i sinnet... hvis det i heletatt går an da

• Liker 3
Gjest Jessica
Skrevet

Et det bare meg eller ligner han på Putin nå?

Skrevet

Håper han blir skallet 

Who cares???????

AnonymBruker
Skrevet

Blitt en helt vanlig nynazist.. 

Anonymkode: 806c7...f3d

• Liker 1
Skrevet

Hvem faen bryr seg om håret til det monstrumet? 

Skrevet
5 minutter siden, Salka skrev:

Hvem faen bryr seg om håret til det monstrumet? 

Fengselslusen.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Fengselslusen.

Hehehe! :fnise: Håper den koser seg oppi der! 

• Liker 2
Skrevet

Og forøvrig så blir jo han og eldre, ikke så utenkelig at håret faller av naturlig. I tillegg så tror jeg ikke han så for seg denne typen febgselsliv og det har sikkert satt sine spor med så mye hodebry for han.

Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg synes han kler det! (Seriøst.. Hva var meningen med denne tråden egentlig .... .. .) 

Skrevet (endret)

Jeg synes da virkelig at han ser skallet ut? :O

Det er forresten utrolig barnslig å kalle han for "det". Han er et menneske som alle oss andre, og veldig, veldig mange har like holdninger som han. Man er da ikke mindre levende bare fordi man er en fæl person.

Og hva er greia om at vi ikke skal få snakke om han? Dette vil være en historisk person, og vi MÅ snakke om det! Han har gjort noe de færreste i vår levetid gjør, og vi må gjøre alt for å forhindre at ikke flere gjør lignende ting.

Skal vi slutte å snakke om alle fæle mennesker? Skal vi glemme alt Hitler, Quisling, Judas, Mengele, Dharmer, Delphine LaLaurie og Stalin har gjort?

Breivik har lært oss at sterk rasisme er veldig aktuelt i dag, og vi er vel mer bevisste enn noen gang på at dette må nedkjempes.

Jeg kjenner også folk som ble drept av han, og jeg hater virkelig det mennesket. Men vi må da være saklig likevel?

Synes at det er utrolig barnslig oppførsel i dette kommentarfeltet.

Endret av Tibbie
  • Liker 6
Skrevet

Ryddet for hets og svar til dette.

Frk.K, mod.

• Liker 1
Skrevet

På tide med en ekspertuttalelse her..

Tynnhåret? Glem det, Breivik er nå en legit NW6 = Skallet misfoster.

hair_replacement_therapy.jpg

Med andre ord kan han bytte ut

toppik.jpg

med

fc34a1e2-b38b-4972-b737-0b60c4cc8ca0.jpg

RIP Breivik, rent kroppslig sett så hviler han nå her:

norwoodtwp-norwood056.jpg

Det vi ser i rettsalen er kun et blekt og hårløst gjenferd.

Gjest chisandra
Skrevet

Hvis vi nå først skal diskutere håret til gærningen, så må det jo sies at han hadde vel både høyt hårfeste og litt måne for noen år siden - så at han velger den løsningen han gjør er jo forståelig. Hvis det da ikke er nazi-sveisen hans. 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Å shave seg som han nå har gjort,er tydeligvis et tegn på at en er forberedt på å kjempe en kamp. Leste en kommentar om det i en av avisene. 

Skrevet
6 timer siden, Jessica skrev:

Et det bare meg eller ligner han på Putin nå?

Personlig synes jeg han ligner mest på en pikk nå, men det synes jeg egentlig han alltid har gjort. Det er forøvrig den eneste måten jeg noen gang kommer til å omtale han på i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...