AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Jeg håper noen kan si sin mening om treningsplanen min for en uke, da jeg er avhengig av andres bekreftelse for å vite at den er bra, eller om jeg evetuelt bør endre på noe. Er jente 22 år, drevet med mye forskjellig trening tidligere, så har allsidig grunnlag. Har som mål å bare holde formen, få overskudd, god helse, og vedlikeholde vekta. Mandag: Jogge 8 km + kroppsvektøvelser Tirsdag: Styrketrening 60 minutter (oppvarming ellipsemaskin 15 minutter). Onsdag: Puls-step gruppetime 45 minutter. Torsdag: Jogge 10 km Fredag: Styrketrening 60 minutter (oppvarming ellipsemaskin 15 minutter). Lørdag: Rolig gåtur 60 minutter Søndag: Jogge 5 km + kroppsvektøvelser Anonymkode: 8b95e...aa8
rh1 Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Akkurat mtp det med styrketreningen, har det mye mer å si hvilken intensitet du legger inn og hvilke øvelser, enn spesifikt hvor lenge det er..;) ellers er jo jeg ingen ekspert på dette, holder nesten kun på med styrke og går noen turer, så jeg blir jo sykt imponert av all denne løpingen 😂👏🏻
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, rh1 skrev: Akkurat mtp det med styrketreningen, har det mye mer å si hvilken intensitet du legger inn og hvilke øvelser, enn spesifikt hvor lenge det er..;) ellers er jo jeg ingen ekspert på dette, holder nesten kun på med styrke og går noen turer, så jeg blir jo sykt imponert av all denne løpingen 😂👏🏻 Ja, jeg har jo et helkroppsprogram som jeg normalt trener 2 ganger i uken (+ kroppsvektøvelser et par ganger i uka), men det pleier å ta ca. 60 minutter å gjennomføre det. Det er ikke slik at jeg bare soser rundt og gjør masse forskjellige øvelser uten mål og mening i 60 minutter Jeg gjennomfører programmet uavhengig av tidsbruk, egentlig Anonymkode: 8b95e...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Hvilket grunnlag har du? Trene hver dag kan være mye avhengig av intensiteten du trener med. Anonymkode: 93a48...7b8 1
Gjest Tigress Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Eg veit ikkje heilt korleis du ser på treninga di, men å leggje opp til trening kvar dag, det ville for meg vore opplegg for katastrofe. Eg trur knapt det finst ei heil veke i løpet av eit år der det ikkje dukkar opp noko, og dermed må eg droppe treninga. Og dermed når eg ikkje målet den veka, og så får eg berre eit negativt forhold til heile treningsplanen. Eg ville lagt ned lista ganske mykje, og heller trent meir om eg hadde høve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå