Gå til innhold

Burde jeg slutte å treffe han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har siden oktober i fjor truffet en mann jeg ble kjent med på Sukker.Vi har jevnlig kontakt der hver uke,selv om han har mitt mobilnr.bruker han det aldri.Det har vært jeg som har sendt ham meldinger der,men han svarer alltid så det er jo positivt.Vi bidrar begge like mye til å opprett holde kontakt på datingsiden og skriver meldinger til hverandre hver uke.

Vi har møttes kanskje 7-8 ganger i løpet av disse månedene fra september til mars.Det kan ofte gå mange uker mellom hvert treff fordi vi begge er opptatt med jobb,men vi tar ca.like mye initiativ til dates og vi treffes alltid når vi skal (ingen avlyste dates).Han er veldig opptatt av jobben sin,kollegaene,jobbreiser,jobbturer osv..Jeg synes det blir veldig mye jobb jobb jobb.

Men det største problemet er at han enda ikke har prøvd å kysse meg.Vi klemmer hverandre når vi treffes,og før jeg går på bussen hjem,men utover det er det ingen fysisk kontakt.Møtene våre er ellers hyggelige,men jeg føler ikke at han liker meg særlig godt.Han gir heller aldri komplimanger på meg som person,men er som sagt ellers hyggelig.Har jeg havnet i en slags vennesone?Er det best å avslutte hele opplegget? Jeg føler interessen min har gått ned pga dette.

Anonymkode: 23509...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrevet noen tråder her inne om å vente. Kun klemmer og null kyss.  Jeg synes oktober Sååå lenge da. Spes når det ends er på dating siden?  Jeg synes jo at du fortjener ganske mye mer kontakt enn dette når det har vart helt fra oktober <3 <3 men kanskje dere kan snakke sammen først? Han skylder deg en samtale i allefall:-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd å kysse han da?

Anonymkode: 1b072...535

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd å kysse han da?

Anonymkode: 1b072...535

Jeg kunne selvsagt gjort det,men jeg er jo veldig usikker på om han i det hele tatt liker meg sien jeg aldri får noe komplimanger om at han synes jeg er søt,pen eller noe som helst.I tillegg må jeg ærlig si at min interesse for han har avtatt litt etter at så lite skjer.Jeg har gitt ham komplimanger men fikk ingenting tilbake.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Liljano skrev:

Jeg har skrevet noen tråder her inne om å vente. Kun klemmer og null kyss.  Jeg synes oktober Sååå lenge da. Spes når det ends er på dating siden?  Jeg synes jo at du fortjener ganske mye mer kontakt enn dette når det har vart helt fra oktober <3 <3 men kanskje dere kan snakke sammen først? Han skylder deg en samtale i allefall:-)

Takk.Du forstår hva jeg mener:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...