koldbruna Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg lurer på om det er noe galt med denne siden?Eller om det er bare hos meg det er noe galt. Dette er det jeg får når jeg prøver : Forbidden You don't have permission to access /fabafo/ on this server. http://home.no.net/fabafo/ Håper det er noen snille sjeler på KG i kveld som kan gi meg svar!! Koldbruna
Tuddelidu Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 Får ikke fram noe jeg, den bare jobber og jobber og jobber... :klø:
Crazee Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Dette vil eg tippa skuldast ei manglande index-fil. Dersom du prøver å sjå kva filer som er i ein katalog på ei heimeside, kan serveren setjast opp til enten å visa filnamna, eller hindra visning. I siste tilfelle må ein vita namnet på den bestemte fila ein vil ha tak i for å sjå den, elles får ein feilmeldinga du fekk. Om du ikkje skriv inn noko filnamn, prøver serveren først å servere ei index-fil om det finst - noko det ser ut til ikkje eksisterer på sidene du prøver på her. Håpar det gjorde deg klokare
koldbruna Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2004 Takk for svar begge to..da var det ikke bare hos meg det var noe galt. crazee ble ikke særlig klokere,bare det at siden mangler index-fila altså.. Koldbruna
jordbær Skrevet 20. oktober 2004 #5 Skrevet 20. oktober 2004 Den feilmeldingen betyr akkurat det den sier. Du har ikke rettigheter til å se på dette området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå