Fanteria Skrevet 15. mars 2016 #1 Del Skrevet 15. mars 2016 Ser at behovet for nye sko melder seg nå som det blir mildere. Ville du anbefalt cherrox eller gummistøvel med ullsokker/ullsåler? Vi bor på Østlandet. Er første våren med barn som går. Så dette er helt nytt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 15. mars 2016 #2 Del Skrevet 15. mars 2016 Cherrox er veldig kjekke. Lette å ta av og på, også for barnet selv. Gode og varme. Varmere og stødigere enn gummistøvler. Men gummistøvler er lettere og ikke så varme, bedre nærmere sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Del Skrevet 15. mars 2016 Hadde valgt Dock Boots framfor Cherrox. Gummistøvler kan vel fortsatt være litt kaldt. Anonymkode: 23538...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Del Skrevet 15. mars 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde valgt Dock Boots framfor Cherrox. Gummistøvler kan vel fortsatt være litt kaldt. Anonymkode: 23538...4d5 Hvorfor? Hva er forskjellen og hvorfor mener du de er best? Anonymkode: 567ad...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. mars 2016 #5 Del Skrevet 15. mars 2016 Dockboots! De fungerer fra -15 til +15-ish, over 15 blir det jo klamt i vanlige gummistøvler også. De er i neopren, så de blir ikke like klamme som vanlige gummistøvler, og så kan de vaskes i maskin. Ungene har sine første par nå og vi er knallfornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Del Skrevet 15. mars 2016 Anbefaler Dock boots, Cherrox el. utover våren. Gummistøvler blir for kaldt. Har faktisk brukt de fra Europris til våre barn i hele høst, og har tatt de frem igjen nå. De fungerer kjempefint tross lav pris. Anonymkode: 0b0c3...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 15. mars 2016 #7 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Har mye bedre erfaring med bisgaard støvler med ullfôr. Syns de er mye bedre enn både cherrox og docboots. Cherrox er formløse, og docboots ble ungene våre i beina av. Med former seg etter foten, og er supre! Endret 15. mars 2016 av Magnifiq Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 15. mars 2016 #8 Del Skrevet 15. mars 2016 Joggesko i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 15. mars 2016 Så da stryker jeg gummistøvler fra lista og legger til Dock Boots og Bisgaard med ullfôr takk for tilbakemeldingene! Skal ta med meg guttungen på skoshopping :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #10 Del Skrevet 15. mars 2016 Dockboots og Bisgaard som nevnt. Jeg kan ikke skjønne hvorfor cherrox er så mye brukt, de sitter overhodet ikke bra på benet og foret er ikke så bra som tidligere. Mine stebarn flyr alltid i cherrox, fryser og er svette og klamme om hverandre. Sko skal sitte godt rundt ankel og gi støtte. Anonymkode: ca383...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. mars 2016 #11 Del Skrevet 15. mars 2016 Våre bruker Dock boots. Cherrox er skikkelig kalde mens de alltid er varme på beina med Dock boots. Vi bruker dem som støvler når det er for kaldt for vanlige støvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Er det andre forhandlere enn Coop hypermarked rundt Oslo? Endret 16. mars 2016 av Fanteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 16. mars 2016 #13 Del Skrevet 16. mars 2016 Men stryk ikkje gummistøvlar heilt frå lista... Det er vel regn på varme dagar også på austlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 16. mars 2016 4 timer siden, Fjaselina skrev: Men stryk ikkje gummistøvlar heilt frå lista... Det er vel regn på varme dagar også på austlandet? Det skal jeg ikke men det får vente til det blir enda litt mildere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. mars 2016 #15 Del Skrevet 16. mars 2016 Muckboots er veldig gode. Varmere enn cherrox og gummistøvler og finnes i både sommer og vinterutgave. Vinterutgaven kan brukes fra noen pluss til mange minus. Jeg bruker mine når jeg møkker ute hos hestene mine og de er geniale når det et vått ute eller regner eller er mye snø. Aldri blitt våt igjennom dem. Er ikke 100% sikker på om de finnes til så små barn, men det vil jeg tro. Er sikkert litt dyrere enn cherrox, men mye bedre. Lite pene da, men det er jo ikke det som er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #16 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg ville satset på støvler med ullsokker i nå fremover. Det er endelig vår 😀 Anonymkode: dff45...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #17 Del Skrevet 16. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville satset på støvler med ullsokker i nå fremover. Det er endelig vår 😀 Anonymkode: dff45...2fd Samme her. Ser ikke helt poenget i å kjøpe Dockboots når det nærmer seg april og barnet er i en alder da det vokser fort.. Jeg ville gått for gummistøvler med ullsokker akkurat nå i overgangen, og heller kjøpt Dockboots/forede støvler til høsten. Om bare noen små uker er joggesko eller vanlige gummistøvler varmt nok uansett (avhengig av hvor du bor, selvsagt ) Anonymkode: b5559...2bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. mars 2016 #18 Del Skrevet 16. mars 2016 6 timer siden, Fanteria skrev: Er det andre forhandlere enn Coop hypermarked rundt Oslo? På FB-siden deres kan du sende dem en melding og høre, de svarer rimelig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #19 Del Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, Tekola skrev: På FB-siden deres kan du sende dem en melding og høre, de svarer rimelig kjapt Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå