Lillesøster Skrevet 19. oktober 2004 #1 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som har disse merkene? Jeg vurdere å kjøpe dette merket. Er du fornøyd? Er du misfornøyd? Vil høre hva du synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 19. oktober 2004 #2 Del Skrevet 19. oktober 2004 har aldri hørt om merket. hvor selges det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2004 har aldri hørt om merket. hvor selges det? http://nordic.lge.com/proddivergent.do?cat...=&parentId=0604 Jeg fant dem på Smart Club. Det er et Koriansk merke. Selgeren fortalte at det er ganske nytt i Norge. Amerikanere kjøper mye av dette merke. Jeg finner ingen forbukerrapporter om dette merke, derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har dette merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 19. oktober 2004 #4 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er nytt i norge ja. LG har tidligere hatt tv og skjermer bla i Norge. Har jobbet med hvitevarer og ville nok ikke valgt det. Er i utgangspunktet veldig skeptisk til produkter produsert i korea, asia, italia da dette er lavbudsjettland for leverandørene og rimligere deler brukes. Har også sittet med diverse reklamasjoner så dette ville jeg ikke valgt selv. Skal du ha noe som varer så kjøp noe som er produser i tyskland, miele, siemens/bosch, aeg. Det koster litt mer, men varer lengre. Er du usikker ta en telefon til et serviceverksted og spør hva de repararer minst og mest Så tar du en runde og spør om pakkepris på vask og tørk så kan du spare noen kroner på det også Men så kommer det litt ann på bruken da. Er det til enslig person er det mindre slitasje og kanskje ok, men planlegger du å finne noen eller er flere så bør du tenke deg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 20. oktober 2004 Takk for flott tilbakespill. Jeg falt litt for denne typen maskin og tørk. De tar 7 kilo tøy i motsetning til de andre som tar 5 kilo. De har også en direkte unik drive teknikk som innebærer at maskinens motor er montert direket uten svinghjul og drivreim. Det er også 2 år garanti og 7 års sertifisering på motor og trommel. Et lett og oversiktelig display var det også. Skal sjekke videre og se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå