Gå til innhold

Åsted Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om programmet?

For min del har jeg sett på nesten samtlige, og jeg synes det har vært en spennende serie. Gleder meg stort til høsten igjen.

Anonymkode: 8d737...c5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er spennende. Men dumt at slike saker ikke har blitt omtalt på samme måten nærmere tidspunktet hendelsen skjedde. Kanskje politiet/kripos osv kan ta lærdom av dette. De må vel merke at folket er engasjert. Men det er lettere å kunne bidra hvis slikt blir tatt opp ett par mnd etter hendelsen enn ett par år etter. Det handler jo selvfølgelig om ressurser da. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Luckiness skrev:

Jeg synes også det er spennende. Men dumt at slike saker ikke har blitt omtalt på samme måten nærmere tidspunktet hendelsen skjedde. Kanskje politiet/kripos osv kan ta lærdom av dette. De må vel merke at folket er engasjert. Men det er lettere å kunne bidra hvis slikt blir tatt opp ett par mnd etter hendelsen enn ett par år etter. Det handler jo selvfølgelig om ressurser da. 

Enig med deg. Politiet har det til tider travelt, men ressursene bør fordeles mer likt. I enkelte tilfeller tror jeg også at politiet kunne gjort mer, hvis de bare hadde orket. Hvis saker blir tatt opp raskere, vil det potensielt kunne føre til flere tips.

Anonymkode: 8d737...c5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ikke allerede en tråd om dette programmet, her på forumet?

Anonymkode: 178a0...f11

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ikke allerede en tråd om dette programmet, her på forumet?

Det finnes jo stort sett en tråd om det meste fra før av.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Clarity skrev:

Det finnes jo stort sett en tråd om det meste fra før av.

Men hadde det ikke vært greit å samle alt sammen under den samme tråden, i steden for å begynne med nye tråder fleire ganger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...