AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Var sammen med eksen i nesten 2 år, og vi hadde det egentlig veldig fint. Bodde sammen det siste halve året. Han var veldig snill, og vi kranglet aldri. Jeg var glad i ham, men jeg tente ikke på han. Han hadde mage og var litt hårete, dessuten var han skikkelig kjedelig i senga. Alltid det samme. Ellers var han veldig oppegående: smart, god jobb, vennene mine og familien likte han kjempegodt. Han var jo en flott mann, og likandes, og jeg tenkte nesten at det var meg det var noe galt med. Jeg hadde aldri lyst på sex, gjennomførte pliktsex én gang i uka. Begynte egentlig å føle litt avsky mot slutten, og fikk dårlig samvittighet av det! Til slutt slo jeg opp (på en ordentlig måte, sa jeg ikke hadde de rette følelsene), og flyttet ut. Tenkte først at jeg ikke skulle få meg ny kjæreste, da jeg ikke hadde behov for sex, og ville ikke utsette en mann for dette. MEN så skjedde det noe helt fantastisk! Etter 3 måneder traff jeg en fyr som vekket meg. Var overbevist om at det var umulig for meg å ha sex hver dag (3 ganger i uka, max), men nå kan jeg ha sex 3 ganger om dagen (og vil egentlig ha mer). Det føles som en seksuell oppvåkning. Han har vekket noe i meg som jeg trodde var umulig. Jeg er 30 år, og vet jo egentlig at jeg har seksuell lyst (onanerte veldig mye når jeg var yngre) men et forhold med dårlig seksuell kjemi kan drepe all lyst tydeligvis. Man forbinder sex med plikt og ubehag. De første månedene som singel hang dette igjen, og jeg onanerte ikke en gang! Det måtte en forelskelse til for å tenne gnisten. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, hadde bare et behov for å dele. Mest fordi jeg skulle ønske jeg visste dette for ett år siden, da jeg var fortvilet over manglende sexlyst. Det at du aldri har lyst, betyr ikke at du ikke kommer til å ha lyst resten av livet. Nå vet jeg ikke om dette forholdet kommer til å vare, for øyeblikket bare nyter jeg livet og de deilige opplevelsene. Det beste er vel at han her er også veldig snill og lojal, vi har bare MYE bedre kjemi! Anonymkode: 93c8f...03c 3
Ulla Ullsokk Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Så herlig! Man lærer så lenge man lever! Tipper at du aldri går inn i et forhold med en der den seksuelle kjemien ikke er riktig! Håper den snille eksen din også finner noen å tenne gnisten med, så han får oppleve ek jente som digger han. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var sammen med eksen i nesten 2 år, og vi hadde det egentlig veldig fint. Bodde sammen det siste halve året. Han var veldig snill, og vi kranglet aldri. Jeg var glad i ham, men jeg tente ikke på han. Han hadde mage og var litt hårete, dessuten var han skikkelig kjedelig i senga. Alltid det samme. Ellers var han veldig oppegående: smart, god jobb, vennene mine og familien likte han kjempegodt. Han var jo en flott mann, og likandes, og jeg tenkte nesten at det var meg det var noe galt med. Jeg hadde aldri lyst på sex, gjennomførte pliktsex én gang i uka. Begynte egentlig å føle litt avsky mot slutten, og fikk dårlig samvittighet av det! Til slutt slo jeg opp (på en ordentlig måte, sa jeg ikke hadde de rette følelsene), og flyttet ut. Tenkte først at jeg ikke skulle få meg ny kjæreste, da jeg ikke hadde behov for sex, og ville ikke utsette en mann for dette. MEN så skjedde det noe helt fantastisk! Etter 3 måneder traff jeg en fyr som vekket meg. Var overbevist om at det var umulig for meg å ha sex hver dag (3 ganger i uka, max), men nå kan jeg ha sex 3 ganger om dagen (og vil egentlig ha mer). Det føles som en seksuell oppvåkning. Han har vekket noe i meg som jeg trodde var umulig. Jeg er 30 år, og vet jo egentlig at jeg har seksuell lyst (onanerte veldig mye når jeg var yngre) men et forhold med dårlig seksuell kjemi kan drepe all lyst tydeligvis. Man forbinder sex med plikt og ubehag. De første månedene som singel hang dette igjen, og jeg onanerte ikke en gang! Det måtte en forelskelse til for å tenne gnisten. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, hadde bare et behov for å dele. Mest fordi jeg skulle ønske jeg visste dette for ett år siden, da jeg var fortvilet over manglende sexlyst. Det at du aldri har lyst, betyr ikke at du ikke kommer til å ha lyst resten av livet. Nå vet jeg ikke om dette forholdet kommer til å vare, for øyeblikket bare nyter jeg livet og de deilige opplevelsene. Det beste er vel at han her er også veldig snill og lojal, vi har bare MYE bedre kjemi! Anonymkode: 93c8f...03c Dette er som å lese om meg selv. Eksen tror nok jeg er aseksuell mens nye flammen heller frykter nymfomani Anonymkode: d1452...691 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Så fint Jeg trodde også det etter å ikke hatt seksuell lyst eller fysisk tiltrekning til noen på 8 år. 3 år etter jeg sluttet på antidepressiva begynte jeg å få interese for det motsatte kjønn og etter 5 år møtte jeg drømmemannen min og aldri vært mer tiltrukket og kåt på noen før! For noen så er det rett og slett det å møte den rette som må til Anonymkode: 02f74...68b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Så herlig! Man lærer så lenge man lever! Tipper at du aldri går inn i et forhold med en der den seksuelle kjemien ikke er riktig! Håper den snille eksen din også finner noen å tenne gnisten med, så han får oppleve ek jente som digger han. Ja, ikke sant! Jeg håper jo selvfølgelig at eksen finner lykken, han gjorde jo ikke noe galt. Ikke jeg heller da, jeg trodde jo bare at jeg var skrudd sammen sånn. Og heldigvis hadde ikke han heller så mye sexlyst, så én gang i uka var topp for han. TS Anonymkode: 93c8f...03c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fint Jeg trodde også det etter å ikke hatt seksuell lyst eller fysisk tiltrekning til noen på 8 år. 3 år etter jeg sluttet på antidepressiva begynte jeg å få interese for det motsatte kjønn og etter 5 år møtte jeg drømmemannen min og aldri vært mer tiltrukket og kåt på noen før! For noen så er det rett og slett det å møte den rette som må til Anonymkode: 02f74...68b Antidepressiva er kjent for å kunne fjerne sexlysten... Anonymkode: 1b405...cc8 1
frk91 Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Jeg trodde også jeg var aseksuell frem til jeg var 20 år. Var sammen med en fyr i 5 år, og tente aldri på han. Trodde det bare var slik jeg var, og hadde likevel sex med han 2-3 ganger i uka. Får fremdeles vondt i magen når jeg tenker på hvordan jeg hadde det. Det var en lidelse å ha sex, og til slutt sugde jeg han i stedet bare for å slippe følelsen av å bli voldtatt. Når det ble slutt og jeg plutselig kjente at jeg kunne bli kåt åpnet det seg en helt ny verden. Nå elsker jeg sex! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Håper jeg får oppleve det samme som dere. G27 Anonymkode: cb3e6...742
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Jeg lurer på hvor mye det er person eller situasjon. Noen ganger kan ens livssituasjon og historie med en person utvikle seg i en ganske så kjedelig og negativ retning. Så møter en en ny, kaster historien av seg, satser/investerer litt mer og alt føles mye bedre. Noen ganger tror jeg akkurat det samme kunne skjedd hvis man hadde møtt personene i motsatt rekkefølge. Noen ganger tror jeg det har mindre med personen å gjøre og mere med at man har utviklet en ugunstig historie sammen. Anonymkode: 8c25c...47a 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå