Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke farger hadde jeg kledd og hvordan legge øyesminke? 

20150910_111914-1.jpg

Anonymkode: 62e78...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke farger hadde jeg kledd og hvordan legge øyesminke? 

20150910_111914-1.jpg

Sotete øyne, du er forresten nydelig :-)

AnonymBruker
Skrevet

Blå grønne og gule farger 

Anonymkode: 792e2...327

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) noen andre med tips? Bilde eller YouTube video av hvordan?

AnonymBruker
Skrevet

Du har akkurat samme øyne som meg. Søk på youtube "makeup for hooded eyes" så får du gode tips. Siden du har varme øyne kler du kalde toner best. F.eks. er Naked 2 paletten fra Urban Decay midt i blinken. Den er jo ganske dyr, så om du ikke vil bruke så mye penger kan du godt google "cool toned eyeshadows" så kommer det masse tips. Lykke til :)

Anonymkode: 793c4...7eb

• Liker 1
Gjest Mikkmakk
Skrevet (endret)

Jeg tenkte  urban Decay 1 paletten(den store),  tror du tåler godt skimrende skygger i bronse for å få frem øynene. Mulig jeg "tolker" feil siden jeg ikke ser hele ansiktet- men heller mot varmere farger fremfor typisk kalde?

Du har skikkelig pene øyne, så jeg hadde fokusert på å få frem fargen :)

Jeg synes og du med stort hell kunne prøvd brynsfarging eventuelt fremheve brynene litt mer. Dipbrow av Anastasia er veldig bra synes jeg, en lysere varm tone. 

Tror og du hadde passet Max Factor sin creme puff blush(nude mauve eller de med rosetoner), ser ut som du kler produkter som gir litt kremete/highlightereffekt på kinnbena. 

Hadde valgt brun mascara fremfor dypsort. Og en nøytral gloss :)

Endret av Mikkmakk
AnonymBruker
Skrevet
Den 15 Mar 2016 at 20.37, AnonymBruker skrev:

Du har akkurat samme øyne som meg. Søk på youtube "makeup for hooded eyes" så får du gode tips. Siden du har varme øyne kler du kalde toner best. F.eks. er Naked 2 paletten fra Urban Decay midt i blinken. Den er jo ganske dyr, så om du ikke vil bruke så mye penger kan du godt google "cool toned eyeshadows" så kommer det masse tips. Lykke til :)

Dette er IKKE hooded eyes...

Anonymkode: 502f5...e66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 16.3.2016 at 17.49, Mikkmakk skrev:

Jeg tenkte  urban Decay 1 paletten(den store),  tror du tåler godt skimrende skygger i bronse for å få frem øynene. Mulig jeg "tolker" feil siden jeg ikke ser hele ansiktet- men heller mot varmere farger fremfor typisk kalde?

Du har skikkelig pene øyne, så jeg hadde fokusert på å få frem fargen :)

Jeg synes og du med stort hell kunne prøvd brynsfarging eventuelt fremheve brynene litt mer. Dipbrow av Anastasia er veldig bra synes jeg, en lysere varm tone. 

Tror og du hadde passet Max Factor sin creme puff blush(nude mauve eller de med rosetoner), ser ut som du kler produkter som gir litt kremete/highlightereffekt på kinnbena. 

Hadde valgt brun mascara fremfor dypsort. Og en nøytral gloss :)

Den beste måten å få fram varme øyne er å bruke kalde toner i øyeskyggen. Du skal ha motsatt tone på eyeskyggen som du har på øyefargen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...