Sidsel Skrevet 14. mars 2016 #1 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg har en venninne som mistet to nære i sommer, så jeg tenkte jeg ville høre hvordan det går med henne nå. Jeg snakker med henne ganske ofte, men vi snakker sjelden om sorgen. I sommer så stilte hun stadig de samme spørsmålene om mitt liv, og jeg fortalte dermed stadig de samme historiene, uten at hun merket det. Jeg nevnte ingenting om det for henne da, bare fortalte det samme på nytt. Men jeg har lyst til å fortelle henne nå, at jeg merker at det går bedre med henne, fordi hun husker det jeg har fortalt henne. Jeg synes det er fint at jeg kan se på den måten at det går litt bedre med henne. Men jeg er litt usikker på om det er en ting jeg bør si, kanskje tar hun det bare ille opp at jeg forteller henne at hun gjorde dette i sommer? Hva tenker dere? Hyggelig å høre at jeg legger merke til hvordan hun har det, eller bare unødvendig å fortelle henne nå at dette skjedde i sommer? Jeg sier selvfølgelig også i så fall at jeg har all forståelse for at hun ikke registrerte alt jeg sa i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 14. mars 2016 #2 Del Skrevet 14. mars 2016 Nei, bare si at du merker det går bedre med henne? At før virket hun mer preget av hendelsene, nå er hun mer seg selv igjen. Ikke kom med konkrete eksempler fra før, heller at hun NÅ er mer engasjert og tilstedeværende og det er hyggelig å se. Og spør om hvordan hun har det nå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 15. mars 2016 #3 Del Skrevet 15. mars 2016 Det holder at du sier at det virker som om det går bedre. Ikke noe hyggelig å rippe opp i det andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mars 2016 Ja, meningen var jo å spørre hvordan det går, og samtidig vise at jeg har lagt merke til hvordan hun har det, tenkte det er fint å vite at de rundt ser en. Men dere har helt helt rett, ingen grunn til å gå i detaljer. Var jo derfor jeg spurte dere, hadde en følelse av at dette blir litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 16. mars 2016 #5 Del Skrevet 16. mars 2016 Kan hende hun ripper opp i det selv, men da skal du bare si at det var helt greit. Det viktigste er at hun har det bedre nå 😊 Du høres ut som ei god venninne 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå