AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Skal være hjemme med småen til 1.august.Foreldrepengene mine går ut i mai. Siden jeg hadde et vikariat før jeg gikk ut i permisjon,søker jeg nå nye jobber fra august. Kan jeg søke om dagpenger fra august,likvell om foreldrepengene tok slutt i mai?? Anonymkode: eac4d...51d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Den 14. mars 2016 at 20.51, AnonymBruker skrev: Skal være hjemme med småen til 1.august.Foreldrepengene mine går ut i mai. Siden jeg hadde et vikariat før jeg gikk ut i permisjon,søker jeg nå nye jobber fra august. Kan jeg søke om dagpenger fra august,likvell om foreldrepengene tok slutt i mai?? Anonymkode: eac4d...51d Ja, så lenge du kan vise til at du har barnepass, slik at du kan ta jobb eller møte på møter og kurs via NAV på få dagers varsel. Anonymkode: b0ff4...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Så jeg kan søke dagpenger fra august,likvell om foreldrepengene går ut i mai? Anonymkode: eac4d...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå