AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Jeg har aldri vært borti Push og aner ikke hva dette er, hvordan det fungerer. Saken er den at jeg vil bli varslet på min android mobil når jeg får en annonse på Finn. Jeg kontaktet Finn.no tidligere idag, hun jeg snakket med sa jeg skulle huke av på: Umiddelbar pushvarsling...på Finn Nye annonser dukker opp men jeg blir ikke varslet på mobil umiddelbart. Blir ikke varslet i det hele tatt. Så jeg lurer på om hun skjønte hva jeg sa selv om jeg forklarte meg tydelig, spurte om det var noe jeg også måtte gjøre på mobilen. Er det noe jeg også må gjøre på mobilen? Hvorfor blir jeg ikke varslet i det hele tatt? Anonymkode: 39db2...fe6
ekkoet Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Har du laget et søk på telefonen din som gir treff på typen annonser du ser etter?
tdm900 Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri vært borti Push og aner ikke hva dette er, hvordan det fungerer. Saken er den at jeg vil bli varslet på min android mobil når jeg får en annonse på Finn. Jeg kontaktet Finn.no tidligere idag, hun jeg snakket med sa jeg skulle huke av på: Umiddelbar pushvarsling...på Finn Nye annonser dukker opp men jeg blir ikke varslet på mobil umiddelbart. Blir ikke varslet i det hele tatt. Så jeg lurer på om hun skjønte hva jeg sa selv om jeg forklarte meg tydelig, spurte om det var noe jeg også måtte gjøre på mobilen. Er det noe jeg også må gjøre på mobilen? Hvorfor blir jeg ikke varslet i det hele tatt? Anonymkode: 39db2...fe6 Pushmelding går ut på at du får en oppdatering av noe du har av apper på tlf din. F.eks VG sender deg pusmelding når en viktig nyhetssak kommer blir publisert på deres nettsider. Det samme skal skje på finn.no.(uten at jeg har prøvd ut det der) Det du må gjøre når du installerer apper med som har dette innebygget, er at du må godta å få pushmeldinger under installasjonen. Noen vil også har tilgang til dine kontakter, men der sier jeg stopp. Det er slik det fungere på iPhone i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå