Gå til innhold

Beklager, men jeg er dritt lei av babybildene dine på Face hele tiden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nybakte mødre og bilder. Har en bekjent, hun legger ut bilder av ungen sin hele jævla tiden. Unnskyld uttrykket, men jeg dritt lei av å se den ungen. Hun bruker jo sånn gentlig, tid med mobilen, ikke ungen... 

Er det fler som er lei av at folk legger ut bilder av ungene sine på Face? 

Anonymkode: e3a1b...01e

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Enkelte nøyer seg ikke med bare ett heller. Gjerne 5-6 nesten identiske bilder :P 

Selv legger jeg svært sjelden ut bilder av barnet mitt, og som oftes sender jeg heller bilder til familie som bor langt borte. Men jeg har nok av venner som legger ut i overkant 😅

Skrevet

Ikke nødvendigvis babybilder, men mer folk som deler ørten you tube-filmer eller finn-annonser, men det er jo faktisk bare å unfollowe.

• Liker 3
Skrevet

Det går ann å gjøre så du ikke ser hennes innlegg, da slipper du å se noe som helst. Verre er det ikke

• Liker 1
Skrevet

Du vet at du kan fjerne folk du ikke vil se innleggene til fra feeden? Så slipper du å irritere deg så mye :)

• Liker 2
Skrevet

Signerer den, men til alvor så bør folk tenke over hvor mye de faktisk eksponerer et annet individ som ikke har makt til å kunne nekte. Hva vil ungen si når alle kan minnes bilder som barnet synes er flaut i ettertid. Andre igjen legger ut bilder som kan lett photoshoppes slik at bildene blir attraktive for pedofile. Noen sprer flitting babybilder på store, offentlige grupper. Enkelte mennesker overeksponerer barna sine rett og slett

• Liker 10
Gjest chisandra
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nybakte mødre og bilder. Har en bekjent, hun legger ut bilder av ungen sin hele jævla tiden. Unnskyld uttrykket, men jeg dritt lei av å se den ungen. Hun bruker jo sånn gentlig, tid med mobilen, ikke ungen... 

Nei, irriterer meg ikke over hva folk bruker sin egen facebook til. Blir det for mye, så kan jeg enten slette vedkommende eller rett og slett lukke for innleggene.

Skrevet
1 minutt siden, Mearrasámi skrev:

Signerer den, men til alvor så bør folk tenke over hvor mye de faktisk eksponerer et annet individ som ikke har makt til å kunne nekte. Hva vil ungen si når alle kan minnes bilder som barnet synes er flaut i ettertid. Andre igjen legger ut bilder som kan lett photoshoppes slik at bildene blir attraktive for pedofile. Noen sprer flitting babybilder på store, offentlige grupper. Enkelte mennesker overeksponerer barna sine rett og slett

Her er jeg SÅ enig! 

Verste jeg ser wr bilder av barn som er syke. Spybøtte, øyebetennelse... skikkelig dårlig gjort av foreldrene å legge ut!! 

Er medlem i en del barnegrupper, og enkelte av de har veldig(!) mange medlemmer. Folk er totalt ukritiske, og legger it både bilder og informasjon som slett ikke hører hjemme på en gruppe der 99% er totalt ukjente mennesker..

• Liker 5
Gjest Splitterpine
Skrevet

Mange mennesker mangler innsikt og forståelse i hva som interesserer andre. Nei - det er ikke interessant å se tulipanene dine på fire bilder i forskjellige vinkler. Ei heller hele ukesmenyen av poteter dynka i brun saus...:sFun_sleeping:

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Du vet at du kan bare la være og se på bildene ikke sant ?

Vet du hva jeg gjør om det er ting jeg ikke vil se på ? Jeg lar bare være og se på det. Du burde prøve det 

Skrevet

En jeg hadde som venn på facebook la ut statuser ala "nå har sebastian bæsja på do for første gang! flinke gutten<3" og bilder av ungen som sitter tilgrisa i spagetti med matbordet.. Synes sånne bilder er ekle, og det er ingen andre enn foreldrene selv som synes de er søte #sorrynotsorry

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest irritert over alle disse selfier verden er så opptatt med.  Herregud så lei jeg er av å se trynet deres KONSTANT!  

Anonymkode: fdb0a...80f

• Liker 4
Skrevet

Jeg så gjennom vennelisten til noen, og ble helt sjokkert. Nesten alle vennene hadde enten bilde av seg selv og ungen som profilbilde, og noen bare 1åringen som profilbilde alene. Er alle såå stolt over ungen sin at de på død og liv har ungen som profilbilde? 

Ellers er det bare å unfollowe de på facebook om det blir for mye statuser.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig glad i sofaen og fjernkontrollen min. Legger ut bilder av dette  hver dag. 😜

Plager meg ikke at folk legger ut bilder av barna når de er friske og raske. Synes det er verre da de er syke. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mest irritert over alle disse selfier verden er så opptatt med.  Herregud så lei jeg er av å se trynet deres KONSTANT!  

Anonymkode: fdb0a...80f

image.png

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Du vet at du kan bare la være og se på bildene ikke sant ?

Vet du hva jeg gjør om det er ting jeg ikke vil se på ? Jeg lar bare være og se på det. Du burde prøve det 

Det må jo være lov å irritere seg. 

Anonymkode: d4922...8f9

• Liker 2
Skrevet

Gah..
Ja, men hadde jeg unfollowa mine venner så hadde jeg ikke fått mye nytt i min feed :fnise: 
Jeg har baby-bilder, bilder av barna, selfieeeeeee, og katt/hund.... "Se katten/hunden smiler!"-Ehm ok.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da trykker du på Remove Notifications

Anonymkode: 636e2...d4e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også ei på face som daglig legger ut bilder av ungene, og alle vet til enhver tid hva hun gjør og hvor hun er da hun stadig oppdaterer.

En annen ting jeg reagerer på er at hun stadig skriver hvor glad hun er i ungene sine. Jeg tenker som så, at trenger man å publisere at man er glad i ungene sine? 

Anonymkode: db333...093

• Liker 3
Skrevet

Jeg har unfollowed en hel rekke mennesker. Jeg orker ikke alle babybildene. Stakkars barn som blir eksponert på den måten!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...