Gå til innhold

Har du hobbyproblem?

Guess What!

::  

1. 1. ::

• Nei
      15
    • Ja
      21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eit soleklart Tja her...

Har nok av ting å finne på; Teikning, maling, skriving, heimesider, lesing, ... - problemet er berre å velja kva eg skal gjera av det... ;.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg og!! Det er ikke alle dager det passer seg å gå rundt å fotografere ting og tang heller..

Kommer heller ikke på andre ting jeg kan drive med som en hobby.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, med bygging og innreding av hus i tillegg til full jobb, er det ikke et problem å få tiden til å gå. Men, jeg har det problemet at jeg ikke får tid til hobbyene mine :cry:

Jeg pleier å lese, brodere eller utvide min botaniske horisont (NB: ville blomster - ikke hage- eller stueplanter) når jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Jaaaa..... *snufs snufs*

For en stund siden bestemte jeg meg for å begynne å sy klær. Ordna meg symaskin- som jeg ikke klarer å bruke!!! Dro ut for å ordne meg stoffer- som jeg oppdaget er rådyrt!!!! Altså: dette var ingen god ide :cry:

Så idag bestemte jeg meg for å begynne å spille squash :D .

Men...ingen vil spille med meg da det er for hardt...*snufs* Så da blir det vel ikke noe av det heller :(

Neivel, bare å fortsette å slite ut sofaen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :)

Jeg er selvlært når det gjelder å brodere, det gikk med et par stykker før jeg begynte å få teken på det da..

Ønsker meg symaskin... men jeg har ikke råd! Ikke kan jeg tegne heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyen min er vel å lese bøker.. Ikke store greiene å skryte av, skulle ønske jeg klarte å finne på noe utrolig morsomt.. Før fant jeg på mye rart.. Krydderbindinger, lage dokker, male på glass osv men det er liksom oppbrukt nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, ja! Men det er fordi jeg skal gjøre absolutt alt samtidig! Jeg trenger meg et eget hobby-hus! Problemet mitt er at jeg ikke har tid til å gjøre alt jeg vil gjøre.. Jeg vil være hjemme dagen lang og bare kose meg med alle hobbyene mine, ikke være på jobb og drømme om alt jeg kunne ha gjort hvis jeg var hjemme... Snufs... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...