Gå til innhold

Utfryst (?) og sulten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er på studietur i krakow for øyeblikket med gode venner, trodde jeg i alle fall. Venninnen min og jeg valgte å reise ned før den offisielle studieturen startet, men likevel etter at resten av vennegjengen min dro ned. Vi så vennegjengen når vi sjekket inn på hotellet i dag, de så på oss vinket og gikk ut av hotellet fordi de hadde planer. Jeg og venninnen min gikk litt rundt i byen, så på severdigheter, spise lunsj, osv før vi gikk tilbake til hotellet. Vi tekstet dem om hvor de var, de så meldingen, men svarte ikke. Senere på dagen sendte vi enda en melding om de hadde middagsplaner, da hadde visstnok hele gjengen reservert bord for dem (+ noen andre som også kom i dag) på et spisested. Ja ja tenkte jeg og fant et annet spisested for venninnen min, men nå har hun ikke lyst til å gå ut å spise. Jeg har ikke spist siden 2-tiden, og har lovet både foreldre og lærere dyrt og hellig å ikke gå alene i byen.

Blir jeg og venninnen min utfryst? Er det noe jeg kan gjøre for å få henne med ut for å spise? 

Anonymkode: 00565...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor vil hun ikke bli med? Er ikke hun sulten da? Kan du spise på hotellet eller er det en kiosk like i nærheten? 

Anonymkode: a9c10...bba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil hun ikke bli med? Er ikke hun sulten da? Kan du spise på hotellet eller er det en kiosk like i nærheten? 

Når hun fikk tekstmeldingen om at de andre vennene våre hadde reservert bord for dem mistet hun matlysten.. Det er mat på hotellet med ikke mat jeg kan spise, kiosk er det ikke, men bar er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Når hun fikk tekstmeldingen om at de andre vennene våre hadde reservert bord for dem mistet hun matlysten.. Det er mat på hotellet med ikke mat jeg kan spise, kiosk er det ikke, men bar er det. 

Nei jeg skjønner hun blir lei seg. Men mat må hun jo ha. Hvorfor kan du ikke spise maten på hotellet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er 18:00, tviler på at det er så farlig i Krakow på en mandags ettermiddag. Bare dra å spis. Og ikke svar når resten av gjengen kontakter dere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg skjønner hun blir lei seg. Men mat må hun jo ha. Hvorfor kan du ikke spise maten på hotellet? 

Sikkert en fryktelig dårlig grunn men jeg spiser ikke kjøtt, og hotellet her er tradisjonelt polsk med en meny full av longemos, griselabber, og ordinært kjøtt. 

Prøver for øyeblikket å få henne ut til et supermarket for å finne noe mat der. Hun liker ikke å gå i mørket i en ukjent by når vi kun er to stk, og det ef forståelig. Like vel så har nok supermarkedet noenlunde mat selv om det ender opp med chips som middag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en fryktelig dårlig grunn men jeg spiser ikke kjøtt, og hotellet her er tradisjonelt polsk med en meny full av longemos, griselabber, og ordinært kjøtt. 

Prøver for øyeblikket å få henne ut til et supermarket for å finne noe mat der. Hun liker ikke å gå i mørket i en ukjent by når vi kun er to stk, og det ef forståelig. Like vel så har nok supermarkedet noenlunde mat selv om det ender opp med chips som middag. 

Sjekket menyen da? Er jo mulig de har pommes frites eller suppe eller pizza margarita eller noe. 

Hvor gamle er dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket menyen da? Er jo mulig de har pommes frites eller suppe eller pizza margarita eller noe. 

Hvor gamle er dere? 

Menyen sjekket jeg både i lobbyen og på nettet, svært lite utvalg. Vi er 18 og 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Be om salat, de lager alltid salat selv om det ikke står på menyen. Og de er alltid villige til å fjerne kjøttet om det er kjøtt på tallerknen. Så enkelt er det.

Anonymkode: a2b43...0b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...