Gå til innhold

Føler meg så slem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har mistet min beste venn, ett nabopar, 2 kollegaer og 3 andre godt kjente på 18 mnd. Samtidig så er det 2 andre dødsfall jegvhar hørt om, men som ikke "rammer" meg annet enn at jeg syns synd på de som har opplevd det. Det ene var et barn som døde og det andre en som tok livet sitt.

Tilsammen 7 stk.

Jeg blir så sliten av dette. Blir først sjokkert over ett dødsfall, så sorgen for så å komme seg opp igjen. Så skjer det på nytt igjen gang på gang på gang.

Det siste dødsfallet var ett selvmord som rammet meg var en ung dame, men faktisk så ble jeg ikke overrasket. Jeg bare tenkte "Åh, herlighet"

Jeg lurer på om jeg begynner å bli kynisk for nå er det ingen stor sorg lenger.

Beggee foreldrene mine er gamle og de vil jo dø en dag og jeg er så redd jeg ikke skal føle sorg over de. På en måte så hadde det jo vært greit å ikke få vondt etter at de er borte, men da er jeg knallet høyeste grad unormal.

Er det flere som har opplevd mange dødsfall og blitt litt likegyldig etterhvert?

Anonymkode: 59fb3...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trist å høre om alt det vonde du har opplevd. jeg tror nok det er naturlig å bli nummen /  ikke føle så stor sorg når man opplever så mange tap og det på kort tid i tillegg. Det er vel slik kroppen forsvarer seg følelsesmessig. Når det blir for mye så stenger det av litt for å kunne fungere greit. ikke noe å bekymre seg over med andre ord. bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer framover. 

Du er helt normal...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
Den Monday, March 14, 2016 at 0.41, kinni skrev:

trist å høre om alt det vonde du har opplevd. jeg tror nok det er naturlig å bli nummen /  ikke føle så stor sorg når man opplever så mange tap og det på kort tid i tillegg. Det er vel slik kroppen forsvarer seg følelsesmessig. Når det blir for mye så stenger det av litt for å kunne fungere greit. ikke noe å bekymre seg over med andre ord. bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer framover. 

Du er helt normal...  

Enig med dette. Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...