AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Heisann folkens. Mann på 32 år her. Har hørt at tinder er tingen å bruke for tiden. Jeg er normalt fin vil jeg tro, og synes jeg bør prøve å få kanskje 10 til 20 dates med ulike damer. Er det noe jeg bør tenke på som hvordan jeg ser ut på bilde osv? jeg ønsker å finne meg noen kjærester eller bare en kjæreste.. mange damer som får napp der! også napp på meg også Anonymkode: e26d2...d75
Gjest Bond Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Tråden ryddet for kontaktannonse Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Heisann folkens. Mann på 32 år her. Har hørt at tinder er tingen å bruke for tiden. Jeg er normalt fin vil jeg tro, og synes jeg bør prøve å få kanskje 10 til 20 dates med ulike damer. Er det noe jeg bør tenke på som hvordan jeg ser ut på bilde osv? jeg ønsker å finne meg noen kjærester eller bare en kjæreste.. mange damer som får napp der! også napp på meg også Anonymkode: e26d2...d75 Du har hørt om tinder nå etter flere år? Gratulerer, du er virkelig med i tiden. Har du noen erfaring med damer fra før av? Anonymkode: a18ad...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Finne "noen kjærestER" wow du høres ut som et kjempe catch. Voksen for alderen din også! Ironi.com Anonymkode: a64ab...423 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå