Gå til innhold

Det er ikke menn som slenger mest dritt til kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er andre kvinner som slenger mest dritt til kvinner.

Anonymkode: 890d8...55d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det. Kvinner er skikkelig bitch mot hverandre bare for de selv skal føle seg bedre. Så er det de som slenger dritt som er de store taperne. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så interessant å starte en hel post med kun en setning. Kanskje du kan finne kilder på dette? Hvis vi skal gidde å ta deg på alvor, mener jeg.

Anonymkode: 2bf48...cc9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blir dere ikke lei av å gnåle om slike ting hele tiden. Ja,vi har skjønt det. Menn er fantastiske og kvinner er forferdelige.

Anonymkode: 62101...9b1

• Liker 4
Gjest Blomsterert
Skrevet

Det er et uttrykk : Kvinner er kvinner verst. 

Er nok noe i det ja. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så interessant å starte en hel post med kun en setning. Kanskje du kan finne kilder på dette? Hvis vi skal gidde å ta deg på alvor, mener jeg.

Anonymkode: 2bf48...cc9

Har du hørt utrykket kvinner er kvinner verst.

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer ikke. Menn har vært jævlige mot meg hele livet. Ble sexuelt misbrukt av en MANN da jeg var 5 år gammel. Ble mobbet og banket opp daglig av norske GUTTER på barne og ungdomsskolen. har blitt voldtatt og overfalt av MENN flere ganger. Derfor hater jeg norske menn. Tør jo ikke gå ut nesten pga menn har ødelagt livet mitt :( Derfor hater jeg menn.. jeg lever ikke, jeg eksisterer. Har møtt slemme damer og, men menn er verst. Og slemmest. Så takk for det, MENN! Takk for at dere har ødelagt livet mitt. 

Anonymkode: 197b3...ef0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok det ligger en del sannhet i det. Men jeg har også en del mannlige bekjentskaper som jeg har hørt noen ganger kommentere jenters utseende negativt. Ikke direkte til jenta, men til hverandre. Likevel opplever jeg det som mest utbredt at jenter kan være nokså slemme mot hverandre og er ganske løse på avtrekkeren når det gjelder spydige kommentarer. Men det er bare personlige erfaringer, og trenger ikke stemme overens med andres erfaringer.

Anonymkode: 98f0f...fa2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro det er noe en mann har kommet opp med en gang i tiden.

Anonymkode: 3cbc2...58e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer ikke. Menn har vært jævlige mot meg hele livet. Ble sexuelt misbrukt av en MANN da jeg var 5 år gammel. Ble mobbet og banket opp daglig av norske GUTTER på barne og ungdomsskolen. har blitt voldtatt og overfalt av MENN flere ganger. Derfor hater jeg norske menn. Tør jo ikke gå ut nesten pga menn har ødelagt livet mitt :( Derfor hater jeg menn.. jeg lever ikke, jeg eksisterer. Har møtt slemme damer og, men menn er verst. Og slemmest. Så takk for det, MENN! Takk for at dere har ødelagt livet mitt. 

Menn er mest fysiske. Er bare sånn de er. Mens kvinner mobber mest. Folk er forskjellige. Noen gjør ikke en flue fortred.

Anonymkode: 1e109...fe0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det kilden din? 

Gjest The damned
Skrevet

Tja,jeg ble mobbet og da var begge kjønn godt representert. Stort sett ikke fysisk mobbing,men det også og da var det guttene som stod for det.

Når jeg ble voksen så har det omtrent utelukkende vært menn som har slengt dritt,så hva man har opplevd er nok ganske individuelt,men litt tåpelig å prøve og legge skylden over på kvinner. Jeg tror at begge kjønn ikke er noe bedre eller verre der.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er mest fysiske. Er bare sånn de er. Mens kvinner mobber mest. Folk er forskjellige. Noen gjør ikke en flue fortred.

Og det gjør at det er greit..? Jeg ble både utsatt for grov mishandling og mobbing. Har fått høre at jeg er så stygg at jeg bør ta selvmord. Hvorfor er norske menn så onde? Er de psykopater hele gjengen? 

Pga mobbing fra MENN er jeg så redd for å gå ut at dere aner ikke. Fordi norske menn er slemme. Mulig det finnes noen som er snille, men det vet jeg ingenting om. Har bare opplevd dritt fra norske menn. De damene som har vært slemme har vært det mer som pga sjalusi og sånn. Damer er hyggeligere enn menn sånn generelt. Er damer som har hjulpet meg når jeg har liggi banka opp i veikanten med masse blod på meg. Menn bare gikk forbi :( Hva sier det om menns natur? 

Skrevet

hm.. den konkurransen har jeg gått glipp av!

Skrevet

Få dere nye venner! 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det gjør at det er greit..? Jeg ble både utsatt for grov mishandling og mobbing. Har fått høre at jeg er så stygg at jeg bør ta selvmord. Hvorfor er norske menn så onde? Er de psykopater hele gjengen? 

Pga mobbing fra MENN er jeg så redd for å gå ut at dere aner ikke. Fordi norske menn er slemme. Mulig det finnes noen som er snille, men det vet jeg ingenting om. Har bare opplevd dritt fra norske menn. De damene som har vært slemme har vært det mer som pga sjalusi og sånn. Damer er hyggeligere enn menn sånn generelt. Er damer som har hjulpet meg når jeg har liggi banka opp i veikanten med masse blod på meg. Menn bare gikk forbi :( Hva sier det om menns natur? 

Hvorfor de gjør det. Mange grunner. Jeg var voldelig før men det var 90% mot menn og ikke kvinner.

Hvorfor? det er komplisert. Men det var en form for avstraffelse av mobbere.

Jeg er verdens snilleste mot de som vil meg vel. Når det kommer til kjærligheten så finner jeg aldri en jeg liker.

Når jeg gjør det er hun opptatt med noen andre. Jeg driver ikke å voldtar folk for den grunn. Ons gir meg lite glede.

Skrevet

Dette er det faktisk blitt forsket på (!), i hvert fall når det gjelder scenehumor: Kvinner kvier seg for å le av andre kvinner. Det kan bidra til å forklare hvorfor relativt få komikere er kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Knekt1 skrev:

Dette er det faktisk blitt forsket på (!), i hvert fall når det gjelder scenehumor: Kvinner kvier seg for å le av andre kvinner. Det kan bidra til å forklare hvorfor relativt få komikere er kvinner.

:klo:

Anonymkode: 3cbc2...58e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 14.3.2016 at 15.58, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra på kg da...

Anonymkode: 5bbf6...f51

AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøv å forstå kvinner.
 Kvinner forstår kvinner,
 0g de hater hverandre!  :opplyser:

Anonymkode: 8f4e1...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...