Gå til innhold

Biff og blowjob

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag 14 mars er den årlige internasjonale biff og blowjob dagen. Husk å gjør deres plikt kvinner. Og har dere ikke en fast kjæreste kan dere overaske en tilfeldig singel mann med biff og blowjob,  de trenger litt kjærlighet de også.

Anonymkode: 7b789...9eb

Hahahahahahahahahah! Plikt ja, den var god. No way, José. Jeg gir ikke BJ av plikt uansett hva slags dag det skulle være.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har gleda meg så lenge til denne dagen, men så er jeg syk :( tett i hele trynet, så en blowjob er ikke mulig :(

Anonymkode: c71d2...fb4

Gjest Castielz
Skrevet

Ingen fan av biff, men planen er den samme som på valentines, koselige middag ute for to, en flaske vin eller tre, så hjem for digg sex.
Vi kjøper aldri gaver eller sånt på disse dagene, det er noe jeg liker å gjøre i hverdagen.
Føler det blir så "forventet" på disse konstruerte handelsdagene.

Skrevet

Pffft. Bare noe tull handelsstanden har funnet på for å selge mer blowjobs.

Ikke kjangs for at jeg gidder å lage biff, det er mat for ekte mannfolk som klør seg på ballene, leser Pondus og raper og ikke noe jeg liker - jeg er jo kvinne for guds skyld.

Og er det noe vi kvinner misliker mer enn biff, så er det sex. Han får allerede en blowjob til bursdagen, sleipt å finne på en dag for å få det en gang til i året.

• Liker 6
Gjest Splitterpine
Skrevet

Heldigvis har ikke vi noen slike plikter i vårt ekteskap. Men fordi jeg har en herlig mann skal jeg sette pris på han i dag som alle andre dager. På timeplanen står det grillmat, litt påskegodis og film i sofaen :yvonne:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Splitterpine skrev:

Heldigvis har ikke vi noen slike plikter i vårt ekteskap. Men fordi jeg har en herlig mann skal jeg sette pris på han i dag som alle andre dager. På timeplanen står det grillmat, litt påskegodis og film i sofaen :yvonne:

Du glemte blowjob...fordi det er egentlig det eneste han sitter og tenker på når du sitter og kose deg i sofaen.  lol

Anonymkode: be724...6ad

• Liker 2
Gjest Splitterpine
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte blowjob...fordi det er egentlig det eneste han sitter og tenker på når du sitter og kose deg i sofaen.  lol

Det er så dårlig trend i samfunnet å generalisere at mannen alltid har seksuelle behov som ikke kvinnen tilfredsstiller. Kan likeså godt vært omvendt. :scorpis:

Skrevet
2 timer siden, Aye skrev:

Feiler det dere damer som nekter å være god med mannen deres? Elsker dere han ikke eller? Tenner dere ikke på han mer? Hvorfor er dere sammen da? Må være snill med mannen deres! Så det ikke skjer utroskap. Gi han det han vil ha. 

Jeg har ikke fått biff enda, men har fått blowjob av venninnen min :) Hun er snill og god, og tenker alltid på andre før seg selv. Derfor er jeg snill og god tilbake også. Det fortjener hun. Ikke alle som fortjener det for å si det sånn. Hun fikk en god overraskelse på kvinnedagen. Eller om natta. 

Jeg har ikke noen planer om å gi typen blowjob i dag nei, fordi det liksom er "biff og blowjob"-dagen. Sex er noe jeg gjør fordi det er godt for meg og ham, ikke som en gave eller tjeneste. Jeg og samboeren viser hverandre kjærlighet og omsorg hver dag, vi trenger ikke en dato med harry navn for å vise det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Splitterpine skrev:

Det er så dårlig trend i samfunnet å generalisere at mannen alltid har seksuelle behov som ikke kvinnen tilfredsstiller. Kan likeså godt vært omvendt. :scorpis:

Uansett hva du synes kjære, vil alle man som finnes på jorden har en skikkelig blowjob.  Hva så?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, sol87 skrev:

Jeg har ikke noen planer om å gi typen blowjob i dag nei, fordi det liksom er "biff og blowjob"-dagen. Sex er noe jeg gjør fordi det er godt for meg og ham, ikke som en gave eller tjeneste. Jeg og samboeren viser hverandre kjærlighet og omsorg hver dag, vi trenger ikke en dato med harry navn for å vise det.

Dette er noe bare kvinner kan skrive - din typen sitter der hele dagen og tenker mmmmmm biff og blowjob....akkurat som Homer Simpson og donuts. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ga han en fantastisk valentines mens jeg ikke fikk noe, men han er så flott resten av året, at han likevel fortjener en oppmerksomhet i kveld ;)

Men håper den valentinesgreia tar seg opp altså, ellers hadde det vært flott med litt blomster i ny og ne :tongue:

Skrevet

Synes det er merkelig at man må ha en dedikert dag for å skjemme bort hvert av kjønnene. Sex bør man ha så ofte man vil.

Når det er sagt blir det indisk og blowjob her i gården :nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow. Noen som klarte å sammenligne 8. mars og denne tøyse dagen. Jeg gir opp. 

Anonymkode: eee5e...da6

• Liker 9
Gjest Splitterpine
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva du synes kjære, vil alle man som finnes på jorden har en skikkelig blowjob.  Hva så?

Men ikke hele tiden, til en hver tid! 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, samme her! Synes det er flaut at bursdagen min er ødelagt av sexspøker og sugemeldinger på facebook :P Dette var jo ikke for noen år siden! 

Og hey, GRATULERER med dagen da :laugh:

Anonymkode: 89d27...90c

Jo, takk for det, og gratulerer med dagen til deg også! :ler:

Og til tråden forøvrig, det er ikke slik at jeg nekter plent å gjøre eller ikke gjøre bare fordi jeg vil ha bursdagen min i fred. Men det er heller ikke slik at jeg kjører på med full pakke bare fordi noen har bestemt at mannfolka skal ha biff og blowjob akkurat i dag. (Dessuten har jeg en tendens til å steke kjøttet godt, og så litt til bare for å være sikker på at det er godt nok stekt, så hvis mannen skal ha biff, er det tryggest at han lager den selv. :fnise:)

Anonymkode: 93674...2ee

Gjest Jalapeno
Skrevet

Helt utrolig at folk lar seg provosere av det som i utgangspunktet er en spøk. Tenker de som fant opp dette storkoser seg når de ser kvinner rundt om i verden la seg hisse opp over dette.....

Skrevet

I dag har det egentlig gått i bleieskift og smårydding. Torsk til middag og det ser egentlig ikke ut til å bli stort mer spennende. 

Skrevet

Glemte at deg var biff og blowjob dag Idag og er på hotell, har dog teaset typen om at det blir ordnet opp i morgen :) 

syns det er bare gøy! 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte biff, tilbød BJ. Gubben har influensa og takket nei til begge:fnise:

Anonymkode: ea284...95d

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag 14 mars er den årlige internasjonale biff og blowjob dagen. Husk å gjør deres plikt kvinner. Og har dere ikke en fast kjæreste kan dere overaske en tilfeldig singel mann med biff og blowjob,  de trenger litt kjærlighet de også.

Anonymkode: 7b789...9eb

Hvorfor skal dere menn ha en slik dag i året? Dere maser jo om sex og blowjobs hele jævla tiden 😜

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...