Stålmannen Skrevet 31. mars 2016 #21 Skrevet 31. mars 2016 Hadde vel ikke blitt forferdelig overrasket hvis nettsiden det snakkes om er det første sponsede .no domene man får opp hvis man søker på TS sin emnetittel
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #22 Skrevet 31. mars 2016 Noen som har erfaring med sugardaddy oslo siden? Er den legit? Syns den er frytelig ut som en typisk svindelside... Anonymkode: 9a7aa...c78
carmen81 Skrevet 1. april 2016 #23 Skrevet 1. april 2016 Den 13. mars 2016 at 13.18, AnonymBruker skrev: Leste en artikkel på vg om en jente som tjener gode penger på mennene hun dater. Hun dater som alle andre ville gjort. Faste menn, flørting, middager, sex om kjemien er der. Den eneste forskjellen var at de betaler henne i kontanter og evt gaver, reiser etc. Det stod at hun var registrert på en sjekkeside for nettopp slike forhold? Hvilke? (spar meg for skjennepreknen om moral og prostitusjon. Dette er en fetisj for mange, på lik linje med mye annet man ikke trenger å forstå) Anonymkode: 7a3c9...a95 Du er vel klar over at om du ligger med en person og mottar penger, gaver etc så er du per definisjon en prostituert! Kall deg gjerne sugerbunny/honey eller hva de nå liker å kalle seg, men da er du som sagt en prostituert. 5
Saraby Skrevet 1. april 2016 #24 Skrevet 1. april 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #25 Skrevet 1. april 2016 9 timer siden, carmen81 skrev: Du er vel klar over at om du ligger med en person og mottar penger, gaver etc så er du per definisjon en prostituert! Kall deg gjerne sugerbunny/honey eller hva de nå liker å kalle seg, men da er du som sagt en prostituert. Sliter med å se forskjellen på en call girl, eskorte, sugardaddy, prostituert, mathore?? Sex mot en ytelse av ett aller annet slag. Anonymkode: bfc10...bca
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #26 Skrevet 1. april 2016 og prostitusjon er forøvrig ikke strafbart så jeg ser ikke helt hvorfor DET ble dratt inn Anonymkode: fb471...ccc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #27 Skrevet 1. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med sugardaddy oslo siden? Er den legit? Syns den er frytelig ut som en typisk svindelside... Anonymkode: 9a7aa...c78 Jeg synes også den ser litt snål ut. Lagde forøvrig profil på noen av disse, men det viser seg at det er menn som bare vil pule en yngre jente, men ikke faktisk "betale" for det. Typ en datingside for utro menn, men ikke en datingside for denne type "ordning" Anonymkode: 7a3c9...a95
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #28 Skrevet 5. april 2016 Jeg har fått tilbud om å få en sugardaddy. Han vil invitere meg til Oslo på hotell, og vil ta meg med ut. For dette møte vil han betale 5000. Hva ville dere gjort? Jeg er jente og 22 år. Anonymkode: 12a61...01c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #29 Skrevet 5. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått tilbud om å få en sugardaddy. Han vil invitere meg til Oslo på hotell, og vil ta meg med ut. For dette møte vil han betale 5000. Hva ville dere gjort? Jeg er jente og 22 år. Anonymkode: 12a61...01c Uten å ta stilling til det etiske, som sier seg selv, så er det alt for lite. Det er omtrent det man får for en vanlig døgnvakt innen jernbaneverket. Skal man først gjøre noe så idiotisk så burde summen være mye høyere. Anonymkode: bfc10...bca
Trixi1985 Skrevet 16. august 2016 #30 Skrevet 16. august 2016 Den 13. mars 2016 at 13.18, AnonymBruker skrev: Leste en artikkel på vg om en jente som tjener gode penger på mennene hun dater. Hun dater som alle andre ville gjort. Faste menn, flørting, middager, sex om kjemien er der. Den eneste forskjellen var at de betaler henne i kontanter og evt gaver, reiser etc. Det stod at hun var registrert på en sjekkeside for nettopp slike forhold? Hvilke? (spar meg for skjennepreknen om moral og prostitusjon. Dette er en fetisj for mange, på lik linje med mye annet man ikke trenger å forstå) Anonymkode: 7a3c9...a95 Hei. Siden hun refererte til er Sugardaters.no
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #31 Skrevet 16. august 2016 Den 31. mars 2016 at 15.57, AnonymBruker skrev: Ja hvor er denne nettsiden? Jeg er en godt voksen mann som kunne tenkt seg å skjemme bort en ung jente på date. Er 45 år og drømmer om å knulle en jente i alderen 20-25 år. Anonymkode: 6dae1...2c2 J 21 her! 😏🙋🏼🙋🏼 Anonymkode: 1945e...b26
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #32 Skrevet 16. august 2016 Seekingarrangement.com finner du mange desperate menn. Har fått tilbud om å reise til stort sett alle deler av verden, biler, full støtte til utdannelse osv. Men dere må alle vite at 99% av alle mennene der ønsker et seksuelt forhold. Jeg var veldig naiv på starten og forstod ikke at de ikke kun ville spise middag med en pen jente. De vil ha sex! Har bodd noen år i London og dette er kjempe stort der. Vet det er stort i storbyer som NY og LA også. Anonymkode: 0fa72...849
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #33 Skrevet 16. august 2016 Jeg har en bekjent med flere sugardaddies. Hun jobber i en klesbutikk, men bor gratis i en fet leilighet på Frogner. Får masse dyre gaver, sikkert penger også. Hun har ihvertfall vært i utlandet stortsett hele sommer og vært på sånne fancy steder. Hun er i begynnelsen av 30-årene mens mennene er fra 50 og oppover. Det er snakk om 4-5 menn tror jeg. Tviler på at konene vet om henne. Hun har holdt på i 10år. Anonymkode: 88155...fde
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #34 Skrevet 16. august 2016 Den 5. april 2016 at 14.55, AnonymBruker skrev: Jeg har fått tilbud om å få en sugardaddy. Han vil invitere meg til Oslo på hotell, og vil ta meg med ut. For dette møte vil han betale 5000. Hva ville dere gjort? Jeg er jente og 22 år. Anonymkode: 12a61...01c 5000kr for en kveld? Det var gnient! Jeg har fått sånne tilbud for 20k, og dette var 10år siden. Mer hvis jeg ville inngå ekteskap med vedkommende. Han var da i 40-årene og jeg i 20-årene. Takket nei til slike henvendelser. Anonymkode: 88155...fde
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #35 Skrevet 16. august 2016 Her ser vi at horen ligger i jenters DNA.. Minste motstands vei. De gidder ikke jobbe å streve for maten på bordet... Neide de velger det lettvindte, og legger seg heller på rygg å får kilometer med pikk i høna. Det er fremtidens håp det! Anonymkode: 6c2e7...7ae
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #36 Skrevet 16. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her ser vi at horen ligger i jenters DNA.. Minste motstands vei. De gidder ikke jobbe å streve for maten på bordet... Neide de velger det lettvindte, og legger seg heller på rygg å får kilometer med pikk i høna. Det er fremtidens håp det! Anonymkode: 6c2e7...7ae 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her ser vi at horen ligger i jenters DNA.. Minste motstands vei. De gidder ikke jobbe å streve for maten på bordet... Neide de velger det lettvindte, og legger seg heller på rygg å får kilometer med pikk i høna. Det er fremtidens håp det! Anonymkode: 6c2e7...7ae At noen jenter har en fetisj for å pule eldre menn for penger betyr ikke at alle andre jenter er slik! Jenter er forskjellige og har forskjellig holdninger til seksual moral. Ta ikke alle kvinner under en kam, fordi om noen jenter er løsaktige eller selger seg.....! Anonymkode: 5841d...460
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå