Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har farget/bleket håret med olaplex til frisøren som hadde ganske mørkt hår? :) 

har mørke brunt hår og vil gå over til blondt for så å farge det i en kald sølv grå farge :) hvor mange ganger måtte dere bleke håret for å få det blondt? Og hvor dyrt ble det? :P  

legg gjerne med før og etter bilde av håret hvis dere vil :D 

slenger med ett bilde av fargen på håre mitt 

image.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra å ha farget det sort i 15år til å blond på en helg. Gjorde det hjemme da. Tok først 2 avfarginger, så 3 runder med bleking. Brukte olaplex behandlingen man kan ta hjemme mellom blekingene.. Håret er ikke slitt og nå er det hvitt. Brukte bleking fra depend. kostet 79kr boksen på vita. Men frisøren kan sikkert gi det et prisoverslag?

Anonymkode: c8df3...75f

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk fra å ha farget det sort i 15år til å blond på en helg. Gjorde det hjemme da. Tok først 2 avfarginger, så 3 runder med bleking. Brukte olaplex behandlingen man kan ta hjemme mellom blekingene.. Håret er ikke slitt og nå er det hvitt. Brukte bleking fra depend. kostet 79kr boksen på vita. Men frisøren kan sikkert gi det et prisoverslag?

Anonymkode: c8df3...75f

Har time til frisør på torsdag, men glemte jo selvfølgelig å høre om prisen :P 

Gjest GulSol
Skrevet

Ring tilbake og spør, kanskje? Om de ikke har sett håret ditt, kan det vel kanskje bli litt vanskelig å gjette pris. 

Er VELDIG spent på resultatet ditt, håper du poster her når du er ferdig! 

Skrevet
2 minutter siden, augustmami skrev:

Ring tilbake og spør, kanskje? Om de ikke har sett håret ditt, kan det vel kanskje bli litt vanskelig å gjette pris. 

Er VELDIG spent på resultatet ditt, håper du poster her når du er ferdig! 

Tror jeg bare sier i fra om at jeg ikke vil at det skal bli mer enn 2500-3000 kr :P så får det bli som det blir og eventuelt bleke det mer hjemme :) 

det kan jeg hvis jeg kommer på det :D

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men det heter at man har time HOS frisøren...  Og jeg har farget håret HOS frisøren...  Hvor gammel er du?.... 

Anonymkode: 38a5e...0d2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Den 21. mars 2016 at 0.52, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men det heter at man har time HOS frisøren...  Og jeg har farget håret HOS frisøren...  Hvor gammel er du?.... 

Lurer på hvor gammel du er som slenger dritt kommentarer?! 

Ble helt kvalm av den unødvendige kommentaren..

Anonymkode: e1f3a...a03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 28.3.2016 at 21.14, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor gammel du er som slenger dritt kommentarer?! 

Ble helt kvalm av den unødvendige kommentaren..

Anonymkode: e1f3a...a03

Rettskriving kalles det. Tror man burde klare å skrive /si ting riktig til en viss grad etter noen år på skolen. Og ta kritikk som dritt er jo fryktelig barnslig spør du meg..  

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor blir du kvalm fordi noen kommer med tips om hva som er riktig grammatikk? Da skal det sannelig ikke mye til for å gjøre deg uvel.... :P

Selv ville jeg satt pris på å få tips om eventuelle stavefeil eller grammatiske feil jeg har. Eller ikke åpenbare tastefeil da, det er jo fort gjort å overse, men andre direkte feil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig ts har brukt dialekt bare, da lærer man ikke nødvendigvis om slike småting på skolen hvis det blir "riktig" i hennes by

Anonymkode: 70d75...ca6

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene...! Ikke rart det er krig i verden😵

Anonymkode: be7bf...c47

Skrevet

Gjorde det hos frisør på en dag, tok vel 4 timer ca. Kostet 2900 kr, da kjøpte jeg med hårkuren til olaplex også, tror den kostet rundt 250 kr. Så runt 2600 for bleking med olaplex, toning av hårfarge og en annen farge i lengdene i bunn pluss styling av hår etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...