AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Hei, lurer på hva dere synes om denne saken. Synes dere det er greit eller ikke? Saken er den at en kompis av meg til stadighet berører kjæresten min feks. på skulderen hennes, og til og med på låret noen ganger. Jeg synes dette skjer unaturlig ofte, og blir egentlig veldig irritert av det. Virker ikke som om han ikke respekterer at jeg og kjæresten har et forhold, og prøver å flørte allikevel. Det samme har skjedd flere ganger med et annet kjærestepar vi kjenner. Jeg synes ikke det et greit å prøve seg på kompisers kjærester, hva tenker dere om dette? Anonymkode: 7d457...df7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Overgrep! Hvis han ikke spør og innhenter samtykke på forhånd, bør du anmelde til Spesialenheten for overgrepssaker. Anonymkode: 3bcc1...d15
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Respektløst både overfor kompiser og kjærestene deres. Anonymkode: 00464...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Hvor gamle er dere egentlig? Og hvorfor sier hverken du eller kjæresten din noe på det? Anonymkode: e1f68...ad5 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Hvorfor reagerer ikke dama de på en hånd på låret? Jeg hadde tatt den vekk, kanskje ledd litt og kommet med en kommentar, første gangen! Andre gangen hadde jeg sagt mer tydelig ifra.. Det er ikke greit å beføle damen din! Samtidig må hun si ifra selv.. Du blir bare en sjalu tulling om du gjør det, og det har ingen effekt... Anonymkode: 5c599...10d 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Har en sånn kompis. Han gjør det på alle jenter! Jeg har sagt jeg syns det er ubehagelig men han gjør det uten å tenke seg om. Anonymkode: 7703a...d32
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en sånn kompis. Han gjør det på alle jenter! Jeg har sagt jeg syns det er ubehagelig men han gjør det uten å tenke seg om. Anonymkode: 7703a...d32 Sier han, ja. Anonymkode: 00464...6dc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Typen min har en kompis som bruker å være ivrig når vi sitter og prater, tar ofte en hånd på skuldra, hadde jeg fått en hånd på låret derimot hadde jeg reagert ! Rart dama di ikke sier noe Anonymkode: 7ec89...705
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sier han, ja. Anonymkode: 00464...6dc Han gjør det jo forran dama si og! Bare et lett stryk på kneet. Eller sitte så knær kommer borti. Har kjent han hele livet så sier ifra til han. Men han er bare sånn. Anonymkode: 7703a...d32
Gjest StripeyPanda Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Her er det dama di som ska gro seg et par og si ifra selv.
EEØm Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Tror noen bare er sånn. De to siste lunsjene på jobb har folk berørt både lår og armer. I dag var det dame på dame for å illustrere noe, og jeg tror hun bare tok på den som satt nærmest, og det har skjedd mange ganger med forskjellige folk. Tror bare det er den som er nærmest uavhengig av kjønn. På fredag var det i en nesten opphetet debatt. Mann på dame for å få oppmerksomhet og kunne komme til ordet. Han tar ofte på andre helt naturlig, og tok da på både lår og arm. Han er veldig glad i kjæresten sin og jeg er overbevist om at han ikke tenker på at det kan oppfattes feil. 3
Sirah Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 Noen mennesker bare er sånn... Det er helt naturlig for dem. Har selv en venninne som tar på folk i "tide og utide". Jeg sier ikke at dette gjelder din kompis, men noen mennesker oppfatter ikke dette som feil. Her må dere nesten bare ta en prat med han. Enten så er det en naturlig del av hans væremåte og han tenker ikke over at andre kan finne det ubehagelig, eller så er han en drittsekk. En av to.
avida30 Skrevet 14. mars 2016 #13 Skrevet 14. mars 2016 Noen er mer fysiske av seg enn andre. En lett berøring på skulderen kan være vennskapelig, men jeg ville reagert på om noen tok meg på låret. Rart at ikke kjæresten din gjør eller sier noe. Jeg ville tattdet opp med henne å spurt hvordan hun selv oppfatter det, sagt at jeg ikke likte det og bedt hun si fra eller fjerne hånden/trekke seg unna neste gang han gjorde det. Gir han seg ikke etter tydelige signaler fra henne tar du en liten prat med han.
Cata Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 Enig at noen bare er mer fysiske enn andre. En hånd på skulderen ville jeg ikke reagert på, men hadde det vært hånd på låret ville jeg nok ledd og sagt "hands off" og flyttet den unna. Kjæresten din får si fra at så mye "ta på" ikke er greit for henne.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #15 Skrevet 14. mars 2016 Personlig hadde jeg ikke likt at en kompis gjorde det med kjæresten min. Jeg leser folk lett, og ser med engang om det er noe "mere" enn et vennskapelig blikk / berøring (det har jeg også fått bekreftet i ettertid, når det f.eks har blitt slutt med meg og min "daværende" kjæreste, for gjett hvem som er først ute med å prøve seg? La oss bare si at de er mye mere frempå da. Heldigvis har de ekser jeg har hatt bare bedt dem ryke & reise. Og vips så har de blitt nedgradert fra kompis til "kompis". Men så liker jo alt for mange jenter oppmerksomhet også da! Og da er det ikke alltid like lett å be dem ta hendene bort. Kanskje de er usikre selv også, om det er vennskapelig eller flørtete. Skal man si ifra eller ikke? (jenter som sier ifra selv er ekstra sexy!). Har vært borti motsatt scenario litt for ofte også jeg, da kjærestene til kompisene mine har vært alt for frempå med meg. Hva gjør man da? Jeg har ikke sagt et ord til min kompiser. De får leve lykkelig uvitende om kjærestene deres som har siklet på andre menn. Jeg flørter IKKE tilbake, og får dem heller til å føle seg litt.. dumme (som var frempå med meg i utgangspunktet). Men jeg er ikke så uskyldig selv. Har selv hatt følelser for kjæresten til en kompis av meg i lang tid nå, og det er også gjensidig. Men vi er i hver våre forhold, og vi lever et liv utad, som så mange andre gjør, da det er best slik, av praktiske årsaker. Følelsene har dessverre blomstret med tiden, og det er fint lite som kan gjøres med det, annet enn å holde avstand fra hverandre om de blusser for mye opp. Men vi leker med ilden, det gjør vi. Har hatt lyst å kutte henne ut, så alt for mange ganger, men samtidig blir jeg skremt med tanken på å ikke ha kontakt med henne mere, da vi virkelig kan kunsten å ha det gøy i hverandres nærvær. Litt for gøy. Vi er som magneter mot hverandre. Og vips så skjønner man at det ikke er noe problem å ha følelser for mere enn en person. Men hvilke av disse personene er det jeg virkelig elsker? Er fullstendig klar over at det ikke er rettferdig overfor noen av partene at det er slik. Håper at ting vil gå over av seg selv, men, så langt har det ikke gjort det. ... og sånn går nå dagene. Anonymkode: 23e40...78b
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mars 2016 #16 Skrevet 16. mars 2016 Er ikke sikkert han tenker over det, noen er bare mer fysisk og tenker ikke over det engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå