Gå til innhold

Hvilken type dresser trenger man til små barn nå?


Mamoli

Anbefalte innlegg

Jeg har ei tulle på 6 mnd og en liten røver på 18mnd. Jeg tenker å handle inn dresser for sesongen som kommer nå, altså våren. Hvilke typer dresser velger jeg? Ser det finnes parkdresser, softshell dresser, regndresser og "vårdresser".. Noen som kan hjelpe? Har sett for meg å kjøpe 2 typer til hver av dem..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til vår på 13 mnd har vi en softshelldress, en skalldress (reima tec) og regnbukse og regnjakke :) den tykke vinterdressen er ikke i brul nå annet enn om vi er på fjellet nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SjiraffenLaffen skrev:

Til vår på 13 mnd har vi en softshelldress, en skalldress (reima tec) og regnbukse og regnjakke :) den tykke vinterdressen er ikke i brul nå annet enn om vi er på fjellet nå. 

Hva er forskjellen på skalldress, regntøy og softshell? :-) 

Endret av Mamoli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalldressen (reima tecen) vi har er mer vanntett enn softshellen vi har men ikke fult så vanntett som regntøyet. Hadde nok fintklar oss med bare en av dressene og regntøyet,'en synes det er greit å ha en ekstra hjemme. 

Du må nesten se på spesifikasjonene på de dressene du vurderer, noen har lav vannsøyle, andre har høyere, noen er mer vindtette enn andre, noen er fora osv. Også velge hva du vil ha i en dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkdress og todelt regnsett til den eldste.

Våre babyer var ikke på bakken i vårsølet da de var 6mnd, så der har jeg ikke noe å komme med. 

Anonymkode: a27e9...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softshell dressene til NameIt har 10000 i regnskyll, rimelige og fantastisk myke og gode. Brukt disse til vår veldig aktive utegutt og han har aldri blitt våt. Får så mye skryt i Bhg for den også. Regntøy, evt fleeceforet er også veldig kjekt. 

Anonymkode: 03d34...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...