Gå til innhold

Byer å anbefale i Frankrike, Italia, Tyskland, Sveits, Østerrike?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har planer om å dra på interrail i sommer. Har dere tips til fine og/eller spennende byer i landene: Frankrike, Italia, Tyskland, Sveits, Østerrike?

Har vært i Paris, Monaco og Berlin, så de dropper jeg. Ellers er alle tips velkomne. Har hittil tenkt på Nice, Milano, Venezia, Firenze, Freiburg, München.

Andre?

Anonymkode: b642b...de4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Den 13.3.2016 at 11.47, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg har planer om å dra på interrail i sommer. Har dere tips til fine og/eller spennende byer i landene: Frankrike, Italia, Tyskland, Sveits, Østerrike?

Har vært i Paris, Monaco og Berlin, så de dropper jeg. Ellers er alle tips velkomne. Har hittil tenkt på Nice, Milano, Venezia, Firenze, Freiburg, München.

Andre?

Anonymkode: b642b...de4

Så gøy! Jeg var på interrail i ca 5 uker i fjor sommer, helt fantastisk! :)

Vi besøkte Tyskland og Italia, i tillegg til at vi stoppet i Innsbruck i Østerrike på vei til Italia for å slippe å sitte på toget 8 timer i strekk. 

Hvis jeg skal velge ut noen favoritter må det være: München, Gardasjøen, Venezia og Cinque Terre. :)

Kan også anbefale Nice, veldig fin by, men husk at hvis du velger å kjøpe interrail-billetten, så er det veldig vanskelig med tog i Frankrike, da det kun er 5-10 interrail-plasser per tog, så da må du være tidlig ute (helst book når billettene slippes 3 måneder i forveien). Vi orket ikke å stresse med det, så derfor droppet vi Frankrike denne gangen.

Endret av Blomst89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...