Gå til innhold

Morgengave til henne.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Han spanderte tur på meg til Paris så jeg regner at jeg allerede har fått min morgengave icon_smile.gif Helt ubeskrivelig fantastisk tur icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Delte meninger her som ellers, og det er jo bra, så kommer det masse ulike innspill!

Jeg ønsker meg faktisk diamantørepynt...

og i går kom jeg på en glimrende ide:

Siden det er lite ideelt for oss å ha pianoet mitt i huset vårt nå (har leieboere rett under der det er aktuelt å sette pianoet), ønsker jeg meg en gitar! Den kan jeg ta med meg til rom hvor det ikke er så lytt, blant annet. Jeg ble kjempegira da jeg fant ut dette, og har formidla det til den tilkommende.. så er det opp til han - kanskje han finner på noe helt annet - morsomt det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke fortelle min "tilkommende" noenting om hva jeg måtte ønske meg i gave; men diamanter står meget høyt på lista!!!

Hadde også blitt meget glad for Arne Jacobsen-stoler ("syveren"), en reise eller et vakkert bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Har ni bil men hon inget körkort? Varför inte gå in till bilskolan i er stad och betala registreringsavgift samt 5 körlektioner? Detta pluss ett guldarmband med möjlighet att sätta fast berlocker blir säkert en fin gåva. Till armbandet kan du sedan köpa en berlock för varje år ni är gifta från och med 1:a årsdagen.

Lycka till! Kramisar från sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...