Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei. Finnes det gode forslag. Gjerne kreative, mao ikke standard ring og smykke. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Dersom hun er glad i kunst så kunne du kjøpt noe av en kunstner hun liker. Alt etter hva slags pris du tenker på, litografi eller maleri. Jeg bryr meg heller ikke noe særlig om smykker og diamanter, men hadde blitt kjempeglad for et flott bilde. Synes faktisk det er altfor få som samler på kunst ... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Det er mulig at smykker er for tradisjonelt, men jeg fikk et gullarmbånd som bare var helt nydelig. Satte ekstra stor pris på det da jeg vet at han hadde funnet på det og plukket det ut helt alene (Gav han ikke så mye som et hint på forhånd). Han har GOD smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billy Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Noe personlig. Ikke smykker, noe hun har tenkt på lenge, noe hun er opptatt av. Det er koseligere, og det viser at du er opptatt av hva hun liker. Velg gave etter hjertet, da kan det ikke slå feil.1212[ Dette Innlegg er endret av: Billy den 2002-03-04 18:12 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 Hva med -reise -sportsutsyr -jolle -fotoutstyr -antikvitet -scooter -nedbetalt studielån (evt. avdrag) -kunst, men ikke nødvendigvis et bilde -datautstyr, fax, printer, scanner el -et minne -et kjæledyr (må VITE at hun ønsker seg et) -bunad eller tilbehør -et minnealbum fra tiden dere har vært sammen -sykkel eller rollerblades -medlemsskap/ sesongkort i ett eller annet -et fjernadoptert barn -Filofax -for å planlegge fremtiden -et dikt, sang el. -en signert bok av yndlingsforfatteren ... det var det jeg kom på i farten. Synes heller ikke at gull og diamanter er så kjedelig. Du kan jo f.eks. få noe laget spesielt til henne. Desuten blir hun sikkert glad uansett hva hun får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #6 Del Skrevet 4. mars 2002 Hva med en rødvin flaske, med masse selvskrevet ord/dikt/kjærlighetsærkleringer på, som du har skrevet selv, og limpt på .. Flaska kan hun jo ha lenge. + en billet til tivoli (om det er sommer)(om du bor i tusenfryd området!) eller et museum senere på dagen. Det er morsomt og ikke tradisjonelt. Om dere blir sultne på kvelden , kan du jo lage henne noe godt ! Så kooser dere dere! Håper du finner på noe lurt som kan glede din kjære;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 4. mars 2002 #7 Del Skrevet 4. mars 2002 -klokke -har dere forlovelsesringer??...hørte om en som smeltet dem og fikk laget et personlig smykke---romantisk synes jeg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 4. mars 2002 #8 Del Skrevet 4. mars 2002 Personlig blir jeg mest glad for smykker. Min kjære kjenner meg jo ganske godt, så jeg får håpe han ikke får det for seg at han skal finne på noe orginalt! Klokke hadde jeg også blitt veldig glad for. Kan jo gjøre det mer personlig, f.eks med en søt, romantisk inskripsjon på baksiden. Ellers kommer det jo litt an på personen.. Har hun en spesiell hobby kan du kanskje kjøpe noe relatert til dette.. Er du flink til å synge/spille instrument kan du spille inn en cd til henne? Jeg fikk en gang en kassett med kjærlighetssanger av min kjære. Litt rusten sangstemme og 3 grep på gitaren, men det var kjemperomantisk! Så lenge det ligger gode tanker bak blir hun nok glad uansett..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 5. mars 2002 #9 Del Skrevet 5. mars 2002 Det med å smelte forlovelsesringene er ingen dum ide. Overhørte faktisk min kjære snakke med en felles venn i helgen, hvorpå han fortalte at han lurte på å smelte om våre forlovelsesringer og sette inn noen stener som han har + en diamant som jeg har og gi meg i morgengave. Jeg er veeeldig spent!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 5. mars 2002 #10 Del Skrevet 5. mars 2002 Hva med aromaterapi e.l KJEMPEDEILIG, og hos oss er i hvertfall ikke sånt daglig kost:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. mars 2002 #11 Del Skrevet 5. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 5. mars 2002 #12 Del Skrevet 5. mars 2002 Enig med Ragnhild!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 5. mars 2002 #13 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg vet i hvertfall at jeg ønsker meg DIAMANTER!! De er jo evigvarende! -akkurat som vi ønsker at ekteskapet vårt skal bli =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #14 Del Skrevet 5. mars 2002 Hm, så dere ønsker virkelig "ordinære" gaver. Vil jo selvsagt gi noe spesielt, ville bare høre litt om ønsker og tanker. Kom gjerne med mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 5. mars 2002 #15 Del Skrevet 5. mars 2002 For å si det sånn - anonym - om det er en gang i livet jeg virkelig ønsker meg en "ordinær" gave (les: smykker, helst diamanter) så er det ihvertfall i morgengave. Skal helst være noe som varer evig.. Original og utradisjonell har man mange anledninger til å være senere i livet! _________________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-05 19:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 5. mars 2002 #16 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg ønsket meg klokke fra min kjære i morgengave, og dette var jeg så heldig å få. For meg var det viktig at jeg fikk en ting fra min kjøre som jeg kunne bære hver dag og "ta med meg hvorhen jeg er", samtidig som gaven var så spesiell at jeg aldri kom til å kjøp den selv. Så øynen falt nesten ut da han stol viste fram klokken, en lekker Rolex klokke, heldige meg. Uavhengig av prisen på gaven så hadde jeg satt mest pris på en "minneting". Koselig vin, aromaterapi er supre jule/bursdagsgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #17 Del Skrevet 6. mars 2002 Enig, morgengaven bør være trdisjonell. Jeg ønsker meg virkelig smykke/klokke! Dette blir et minne resten av livet, og det blir ganske spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billy Skrevet 6. mars 2002 #18 Del Skrevet 6. mars 2002 Til deg som stilte spørsmålet! Ikke alle av oss ønsker ordinære gaver. Det er andre ting som kan være evig varende minner uten å være smykker. Du må finne ut hva kjæresten din liker best. Hilsen Billy som syes at diamanter er oppskrytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syttifire Skrevet 6. mars 2002 #19 Del Skrevet 6. mars 2002 Eg ønsker meg faktisk ny mobiltelefon eg.. Delt bursdags og morgengave. Så eg håper at eg får den til bursdagen min, som er i april. Og til morgengave har eg ønska meg berre ei rød rose.. Berre for å få noko liksom..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #20 Del Skrevet 6. mars 2002 Diamonds are a girl's best friend! Tror få jenter oppfatter det "ordinært" å få et diamantsmykke i morgengave. Selv er jeg ikke typen til å ønske meg smykker, og bruker lite smykker i det daglige, men akkurat i morgengave var en diamantring det absolutt kjæreste jeg kunne få - og det fikk jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå