AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Som jeg er usikker på om jeg kan ta imot. Mannen hadde ikke noe imot det, men jeg er usikker på hva som er tanken bak denne gaven. Jeg har ikke bursdag før på lenge, så det er ikke derfor jeg fikk gaven. Han sa at han så den og tenkte på meg. Og plutselig hadde han bare kjøpt den. Jeg pleier å ta bilder av ting jeg ønsker å kjøpe og henge de opp på kjøleskapet som en påminnelse på å ikke bruke for mye penger på tull, så jeg vet godt hvor mye den koster. Han og mannen er nære venner, men vi har ikke så mye kontakt utenom mannen og kjenner han ikke så godt. Vi har ved ett par tilfeller snakket sammen, men det var mest om overfladiske ting eller meg og mitt da han trekker seg unna så fort jeg begynner å spør om hvordan han har det. Derfor er jeg så usikker på denne gaven. Ifølge mannen har han ikke gjort noe sånt før og er forsiktig med penger. Ikke engang eks'en har fått noen kostbare gaver. Jeg fikk for første gang se en annen side av han som jeg ikke hadde sett tidligere ila de 6 årene jeg har kjent han. Det var da han overrakte meg gaven. Så stolt og så glad at jeg ble revet med og ga han en klem. Han trakk seg fort unna. Alt dette skjedde mens mannen min var tilstede. Jeg blir barer mer og mer usikker etterhvert som jeg skriver denne. Min mann vil at jeg skal ta imot. Hva tenker dere? Anonymkode: 4fb74...827
Boneli Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 ta den i mot.. det er en gave, noe du har ønsket deg, mannen din syntes du skal gjøre det. 15
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Hvor dyr gave snakker vi om? Anonymkode: 32ead...27a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor dyr gave snakker vi om? Anonymkode: 32ead...27a Rundt 30 000kr. Anonymkode: 4fb74...827 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Han vil ha et seksuelt forhold med deg. Menn gir bare dyre gaver til kvinner de vil ha sex med. Anonymkode: 22c40...69f 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Rundt 30 000kr. Anonymkode: 4fb74...827 Oj. Det skjønner jeg at du er ukomfortabel med. Ville nok ikke tatt imot. Men tror ikke mannen min ville at jeg skulle tatt mot heller. Kanskje han er litt forelsket i deg? Anonymkode: 32ead...27a 13
Boneli Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rundt 30 000kr. Anonymkode: 4fb74...827 en mann kjøper ikke en gave til 30 000 bare for å være snill.. han ønsker noe mer, jeg tar tilbake det jeg skrev i stad.. og at din mann syntes det er greit at du tar imot denne gaven er rart.. tenkte kanskje det var en liten ting til 500 eller noe..ikke ta den imot du 16
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Oj. Det skjønner jeg at du er ukomfortabel med. Ville nok ikke tatt imot. Men tror ikke mannen min ville at jeg skulle tatt mot heller. Kanskje han er litt forelsket i deg? Anonymkode: 32ead...27a Jeg har tenkt tanken og derfor er jeg usikker. Mannen min tror godt om alle og er heller ikke sjalu av seg. Så han tenker nok bare at kompisen fikk ett innfall av generøsitet. Anonymkode: 4fb74...827
Hjertefisk Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Noen ganger har man bare skikkelig lyst til å gjøre andre glade. Kan være så enkelt som det! Ikke sikkert at han måtte punge ut 30.000. Kanskje en mulighet dukket opp og han fikk den mye rimeligere? Ta i mot gaven. Om det ligger noe bak, så er det mellom mannen din og kompisen hans. 10
EvaLena Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Hadde aldri tatt i mot så dyr gave av kompisen til mannen min, det er jo helt villt 😳 4
Cc Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 (endret) Og hvis han ville noe mer fra deg, så hadde han ikke gitt gaven til deg ved mannen din. Han hadde gitt den til deg mellom han og deg. Jeg tror han vil kun gjøre deg/dere glad. Endret 14. mars 2016 av Cc 10
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #13 Skrevet 14. mars 2016 Gaven var smøring! Din mann og kompisen har tydeligvis planlagt en trekant med deg... Anonymkode: 07d87...54a 16
Gjest Mikkmakk Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 Jeg tror fra dine beskrivelser av mannen at han nok ikke har helt de sosiale og emosjonelle antennene på plass. Han er nok mer knyttet til deg enn han innrømmer for seg selv, og har jo åpenbart gjort en nokså asosial ting her. Hadde det vært snakk om at du hadde en sykdom som krevde en slags medisin/behandling du ikke hadde råd til- eller barna manglet noe prekært eventuelt du fikk plutselige utgifter som knakk hele økonomien sammen hadde generøsiteten vært helt annerledes betinget. Dette er en emosjonell gest fra hans side, og han skjønner ikke at det faktisk er asosialt. Jeg hadde ikke tatt den imot, og forklart på en veldig ordentlig og grei måte at jeg var velditakknemlig men ikke følte jeg kunne ta imot. En sånn gave er helt åpenbart ment romantisk, og når du sier han ofte trekker seg unna så er det jo nada tvil. Tar du imot synes jeg du utnytter hans manglende sosiale kompetanse.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #15 Skrevet 14. mars 2016 Hva fikk du da? Anonymkode: 9c6db...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #17 Skrevet 14. mars 2016 Dette er en meget overfladisk gave, som ikke jeg trenger eller behøver men har lyst på. Jeg og mannen min er ikke fremmed for å gi hverandre dyre gaver så han kan ha henta inspirasjon der. Jeg ville ikke ta imot gaven da jeg fikk den, men han insisterte. Gaven er ikke typen man får rabatter på, så han kjøpte den til den prisen. Jeg bestemte meg for å ikke ta imot, men da sa mannen min at kompisen blir lei seg. Han syns at jeg bare skal ta imot. Tar jeg ikke imot blir den bare liggende og støve ned hjemme hos kompisen. Så jeg tenkte å betale han istedet. Anonymkode: 4fb74...827 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 14. mars 2016 #18 Skrevet 14. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg tenkte å betale han istedet. Det tror jeg er det lureste.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #19 Skrevet 14. mars 2016 Hva slags overfladisk ting koster 30K? Og som man leverer for hånd, innpakket? Jeg klarer ille komme på et eneste forslag,.. Anonymkode: 0f364...1a3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #20 Skrevet 14. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg tenkte å betale han istedet. Anonymkode: 4fb74...827 In natura? Anonymkode: 5704c...0fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå