Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk glipp av episoden i går.

Er det noen som kan gi meg et fyldig referat?

Takk takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt inne i alle de danske navnene, men kan gi deg et lite referat på datene til Janniche:

* Første date med Arild - Først hadde de en liten dobbeldate ( middag ) med Pernille og Jan. Arild var veldig alvorlig og negativ, noe som gjorde at Janniche ble veldig taus under middagen. Da de ble alene etterpå sa Janniche at Arild fikk frem negative sider hos henne, og at han var så negativ.

* Andre date med Filip - De lå på svaberget og lo og koste seg, Filip prøvde vel å nærme seg for å få kyss, men Janniche lo mesteparten av tida.....

* Tredje date med Marius - De hadde det veldig koselig, han holdt rundt henne og var nær henne mesteparten av tida. De sovna i armene på hverandre på kvelden ( Love is in the air? )

* Fjerde date med Morten - Var på Spa, lå i badekar med roser - avslutta daten med en klem..

På roseseremonien valgte Janniche ut Filip, hun trodde ikke han skulle bli så lei seg, og angret etterpå da hun så hvor lei seg han faktisk ble...

Den danske jenta valgte ut Tobias i rose seremonien.

Daniella, den svenske ungkarskvinnen tok med seg tre tidligere deltakere inn etter roseseremonien. Alle ble sjokkerte!!!! Husker bare det ene navnet på dem, alle var svenske. Kåre var en av de.........

håper dette var et dekkende referat?!

Skrevet
Se reprisen? :tunge1:

Mulig jeg ikke følger med men jeg trodde ikke det gikk repriser på Unkarskvinnen....???

Skrevet

Jeg synes det alltid er repriser på både den og den med bruden... muligens i helgene? :ler:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Reprisen går på lørdag kl 16.00 :kul:

Skrevet

Ikke rart jeg aldri har fått med meg det....det er jo midt i fotballen som min kjære samboer ALLTID ser på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...