AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Har dårlig samvittighet når 4åringen sier at det er dumme dager i barnehagen, hun vil helst bare være med meg. Gråter når jeg sier at vi ikke har noe valg. Roer seg oftest før selve leveringen, og ser ok ut når jeg går. Barnehagen har vi hatt flere møter med, de stiller seg litt undrende til dette - de opplever trivsel og at hun har venner der (har fått nylig). Vi har fått plass i annen barnehage fra høsten, mindre støy, mindre barnehage og bedre opplegg, men det er tøft å skulle holde ut slik det er nå. Noen som har idéer eller forslag? Kan det være en slags ny separasjonsangst, kan hun bli mobbet i det skjulte? Anonymkode: 33c55...0d2
KvinneguidenBruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har dårlig samvittighet når 4åringen sier at det er dumme dager i barnehagen, hun vil helst bare være med meg. Gråter når jeg sier at vi ikke har noe valg. Roer seg oftest før selve leveringen, og ser ok ut når jeg går. Barnehagen har vi hatt flere møter med, de stiller seg litt undrende til dette - de opplever trivsel og at hun har venner der (har fått nylig). Vi har fått plass i annen barnehage fra høsten, mindre støy, mindre barnehage og bedre opplegg, men det er tøft å skulle holde ut slik det er nå. Noen som har idéer eller forslag? Kan det være en slags ny separasjonsangst, kan hun bli mobbet i det skjulte? Anonymkode: 33c55...0d2 Vil ikke i barnehagen, skulle det stå i overskriften.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Uff, det er grusomt når det er sånn. Vi har hatt perioder hvor vår nå 5-åring ikke har ønsket å gå i Bhg og hvor hun også har virket litt trist i løpet av dagene der (men også hatt fine perioder). Vi har ikke alltid funnet ut hva det har vært, men det har alltid gått seg til og hun trives nå veldig godt. Barn er jo forskjellige og for vår del handler det litt om at vi har ei veldig hjemmekjær jente som ikke trives så godt når det blir for stort og uforutsigbart. Kanskje blir det bedre for dere også når dere får byttet Bhg? I mellomtiden kan dere kanskje forsøke å gi henne litt kortere dager om mulig innimellom, og ellers stole på det Bhg sier om at hun har fine dager der.. Anonymkode: 8dba0...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå