AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Etter flere måneder uten trening (pga svangerskap og fødsel), er dagen endelig kommet der jeg skal gjenoppta treningen. I dag skal jeg jogge! Og så skal jeg kvitte meg med noen ekstra "babykilo", så fra nå av er det slutt på å spise en pakke Jarlsberg annen hver dag! Føler meg veldig klar og motivert nå, men vet av erfaring at det er litt både/og å starte opp igjen.. Flere i samme situasjon? Som "starter i dag"? Anonymkode: b1578...e46
ShiningStar Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Jeg heier på deg Er litt lenger i løypa enn deg da frøkna her er straks 6 mnd. Jeg var aktiv stort sett hele svangerskapet, var kjempeheldig og hadde en enkel fødsel og var tilbake i trening 2 uker etter fødsel. Begynte med cardio først (spinning, for å ikke belaste bekkenet unødvendig) Etter ca 5 uker tok jeg opp styrketreningen igjen. Anbefaler deg å trene opp kjernemusklene godt, jeg ble helt sjokkert over hvor svak jeg var blitt der etter fødsel. Slet med øvelser som planke og alt som gikk på nedre del av rygg og mage. Det har blitt mye bedre nå heldigvis. Det er tøft i starten men når kroppen responderer så gjør det så utrolig mye med humøret. Jeg har selv enda noen kg som jeg vil ned, så håper at når sommeren kommer så har jeg nådd vektmålet ivertfall. Masse lykke til De første ukene er beintøffe men så går det seg til
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Takk! Så hyggelig med oppmuntrende svar:) Forrige svangerskap trente jeg masse frem til fødsel, og fortsatte kort tid etter. Gikk ikke mange ukene før jeg så helt lin ut som før. Denne gangen er det imidlertid annerledes! Føler meg dvask og slapp, og jeg har VIRKELIG gledet meg til å kunne starte igjen. når jeg ikke trener, spiser jeg mye mer også. Så det er en dårlig kombinasjon. Får se hvordan joggingen går. Mulig det heller må bli spinning hvis det er litt ømt fortsatt. Men hurra!! Endelig! Anonymkode: b1578...e46
BlendaSensitive Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Kjør på! Lytt til kroppen så du ikke går for hardt ut i begynnelsen og får skade. Men tar du det med ro så er det nok ikke lenge til du føler deg fit igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 17 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Kjør på! Lytt til kroppen så du ikke går for hardt ut i begynnelsen og får skade. Men tar du det med ro så er det nok ikke lenge til du føler deg fit igjen. Takk! Så snille dere er som heier! Anonymkode: b1578...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå