Gå til innhold

Makrell på tube

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller smaker makrell i tomat litt annerledes på tube? Les; surt...Å, ja jeg sjekket datoen! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en liten smakstest på dette. Makrell i tube smakte akkurat slik som hakket makrell på boks!

Digger makrell på tube...spiser omtrent en tube på to dager, men det lønner seg allikevel. Takler ikke åpnede makrell-bokser, smaker metall

Skrevet

Jeg spiser makrell i tomat hver dag. Jeg hater varianten i små bokser, da er den altfor finhakket og smaker bare ketsjup. Derfor har jeg ikke prøvd tuben enda - må ha fra boks og få tygge fiskebiter.

Og det skal bare være Stabburmakrell. Alt annet er bare fært!

Skrevet

Syns konsistensen på tube-makrellen ser skikkelig fæl ut!!! Foretrekker helt klart Stabburets originale boksmakrell :)

Skrevet

Synes tubemakrellen var kjempegod jeg! Men, jeg vil gjerne ha minst mulig fiskesmak...

Skrevet
Synes tubemakrellen var kjempegod jeg! Men' date=' jeg vil gjerne ha minst mulig fiskesmak...[/quote']

Enig. Jeg liker ikke filet. Kjæresten min mener jeg er gal..

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har dilla på King Oscar makrell i tomat, jeg, den i runde bokser. En boks er akkurat nok til tre knekkebrød når jeg lesser på. Åpnede bokser smaker uansett æsj, og jeg liker fiskebiter i boksene.

Smak og behag varierer visst :ler:

• 3 år senere...
Skrevet

Syns den flatpakkede stabburmakrellen smaker harskt, med et snev av transmak, etter at de satte bort produksjonen til Sverige. Paradoksalt nok smaker flere av billigmerkene mye bedre.

Ikke vet jeg hvor vanlig det var å ha makrell i stabburene, før i gamle dager. Kan ikke akkurat si at navnet oser av råvarekunnskap, hehehe.

Skrevet

Foretrekker makrell i boks -synes den på tube blir veldig

tomatpure -aktig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tolker dette som et tegn på at enkelte her ikke kan fordra tomatpuré :fisk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...