Gå til innhold

Avlyse date da singellivet er enklere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en date nå til uken med en utrolig flott og herlig jente, klikket sammen fra dag en. Før henne har jeg virkelig levd singellivet, ikke trengt å forholde meg til noen andre. Dette er hun klar over, og jeg merker det plager henne at jeg ikke har vært i noe forhold de siste 7 årene. Nå skal jeg ikke fremstille meg som guds gave til kvinner, men jeg får alltid høre jeg ser bra ut, og da får jeg fort det jeg ønsker av jenter uten å gå inn i noe forhold. Trives egentlig med det. Så er det denne jenta da, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vi har det fint sammen, gode samtaler og trives i hverandres nærvær, men!! Hun kjefter mye, sier mye vonde ting til meg, noe jeg ikke er van med. Mine nærmeste kompiser mener jeg godtar for mye dritt som kommer fra henne, og at jeg ikke fortjener en slik behandling. Er dette bare noe som vil gå bort når hun vet jeg ikke lenger blir å leve det frie liv på byen, eller er hun en gal jente som blir å kjefte på meg for ingenting? Er det noe å satse på, eller bør jeg avlyse daten? 

Hilsen uerfaren mann på 27 når det kommer til dating.

Anonymkode: 5cd2b...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva hun kjefter på deg for.

• Liker 4
Skrevet

Kjefter hun mye uten grunn, så tidlig. Så hadde jeg løpt. De fleste damer oppfører seg jo bedre i starten, da de vil vise seg fra sin beste side. Så her vil jeg tro det bare blir verre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjefting er ufint. Spesielt om det er mye av dette og enda verre om det er med andre mennesker rundt dere. Det er greit å si ifra om en gjør noe helt uhørt, men da tar man det på tomannshånd og på en konstruktiv måte. 

Anonymkode: bf84c...09c

• Liker 3
Skrevet

Ja, du burde avlyse daten og du burde legge fra deg tanken om å ha kjæreste. Det er jo tydelig at du er en som lar deg bli herset med, det er jo det kompisene dine sier til deg. Er man en som lar seg bli herset med så ender man med å bli herset med, neste dame du dater kommer til å gjøre akkurat det samme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke avskriv henne ennå. Kjerringer som kjefter kan være bra i senga.

Anonymkode: be491...a81

AnonymBruker
Skrevet

Vel. Hvis hun hadde vært den rette, hadde hun gitt deg mer lyst til å inngå et forhold enn til å fortsette singellivet.

Anonymkode: 8de73...8a9

• Liker 2
Skrevet

en kjeftesmelle er og blir en kjeftesmelle om det går 1 mnd eller 10 år. 

• Liker 1
Skrevet

Kjefter og sier vonde ting allerede?

Styr unna.

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun oppfører seg sånn allerede så kan du forestille deg hvordan det blir når dere har vært sammen en stund! Jeg er som deg som trives som singel, og jeg gir ikke opp singeltilværelsen for en person som behandler meg dårlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...