Gå til innhold

Ønske om antall barn da du var "liten"..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg skulle verken gifte meg eller få barn, nå har jeg tre barn men er fortsatt ugift for som mine barn sier

"pappa tør ikke gifte seg".

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsket meg tre barn. Jenta(ene) skulle være eldst, da hun(de) ikke skulle ha noen ekstrem overbeskyttende storebror! (Og jeg snakker av erfaring-grusomt). :ler:

Jeg har ingen barn ennå, men nå ønsker jeg meg iallfall to- såpass må det være... :) Samboer ønsker seg max to, så da blir det vel det sikkert...Om vi kan få barn da, ingen som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønska meg 5 unger. Ikke spør hvofor, men det skulle være 5 :ler: Vist vi får velge selv (ser dårlig ut den nå..) Gubben er med på 2 eller 4 barn. :sjarmor:

Vet i alle fall en ting, vi skal ikke ha 1. (om ikke naturen vil være med på 1 til blir det adopsjon) har vokst opp som enebarn og det var ikke noe stas!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skulle ha 4 gutter, og aller helst skulle Morten Harket være faren :ler:

I dag har jeg en datter, og siden jeg ikke vil ha noe dine/mine/våre barn familie, så holder det med henne.

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ha minst 10! :ler: Men jeg har moderert meg litt med årene..nå blir jeg glad hvis vi i det hele tatt får noen!

Men det blir uansett ikke flere enn 3...adopterte eller hjemmelagde..det får tiden vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg ikke barn som liten. Det var faktisk ikke før jeg hadde passert 20 at jeg begynte å forestille meg at det kunne være koselig med egne barn. Nå har jeg to, og er fornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville i utgangspunktet ikke ha noen, men jeg tenkte at dersom jeg absolutt var nødt til å få, ville jeg ha fire. Den meningen beholdt jeg til jeg var ca 20, nå er jeg 21 og har fortsatt ingen, men vil gjerne ha fire. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Millius

Jeg hadde lyst på 3 barn. Og de skulle hete Sofie alle tre,uansett om det var gutter eller jenter ;)

Har foreløbig ingen,men står fortsatt med ønsket om 3,bare navne-valg som har endret seg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da jeg var liten skulle jeg ha barn, tror jeg ønska meg to, men jeg skulle IKKE føde selv, jeg skulle adoptere!

Nå er jeg 19 og har overhode ikke lyst på unger. Heller en haug med dyr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg to barn og snakket om at de skulle adopteres. Vi har ingen barn enda, men jeg ønsker meg fremdeles to, men nå vil jeg lage dem selv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var riktig liten ville jeg gjerne ha sånn omtrent 10, for jeg hadde mange dukker og det syntes jeg var fint. Seinere ble det moderert til 2 eller 3. Nå har jeg en fantastisk datter og må nok innse at det ikke blir fler. Ville gjerne hatt et søsken til henne, men det er nok ikke sannsynlig. Selvom jeg ikke er særlig for husdyr så har jeg begynt å tenke på at familien vår kanskje bør anskaffe en liten hund når hun blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg alltid har ønsket meg to barn - helst jenter.. Det har jeg fått også, noe jeg er utrolig glad for! Nå verken kan eller vil jeg få fler..(bare for at det ikke skal misforståes; hadde selvfølgelig blitt like glad for en gutt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...