Gå til innhold

Ønske om antall barn da du var "liten"..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en stor diskusjon i heimen om hvor mange vi vil ha/ prøve å få... Jeg kunne tenke meg tre, siden jeg bare har en søster selv. Synes av og til det kan bli litt lite, har alltid hatt lyst på flere søsken og en større familie. Han derimot synes to er nok... Vi får se hvem som overtaler hvem! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Jeg ønsker meg tre, mens min kjære ønsker seg to. Nå er det noen år til vi begynner å prøve, så vi får se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke - men jeg syntes ihvertfall veldig synd på de kvinnene som bare fikk gutter. Nå er jeg den stolte mor til 2 flotte gutter og har vent meg til et liv stort sett bestående av høy musikk, el-gitarer, slagverk og skating og jeg ville ikke hatt det annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle iallefall ALDRI hs noen av de ekle små sølete krypene i mitt hus!!!

Har idag to helskjønne eksemplarer av typen og er kjempefornøyd over at man forandrer seg med tiden :-) (les: blir voksen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg så alltid for meg 3 barn, og det skulle være 2 jenter først og så en gutt! Og de skulle alle hete noe på M.

Etterhvert som har sett litt mer realistisk på det, har jeg tenkt at det holder med 2 -og kjønn har ingen betydning.

Nå i det siste, når jeg virkelig har begynt å ønske meg barn, har jeg tenkt at 3 ville da vært fint...? At 2 kanskje er litt lite (med tanke på barna/søskenes behov).

Vi får se hva livet bringer oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg to barn da jeg var liten. Det skulle være tvillinger og hete Tim og Tine eller Kim og Kine...

I dag har jeg to gutter og venter nr 3 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ønsket meg 2; gutt og jente.

Har fått 3; gutt, jente, gutt. Herlig! Er enebarn selv, og fant fort ut at to var for lite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke ha barn for jeg viste hvordan dem ble lagd og det skulle jeg ALDRI gjøre!!!! :hoho:

Nå er førstemann på vei- jeg har jo funnet ut at sånn lage-baby-aktivitet ikke er så ille som jeg trodde :ler: - og kan nok tenke meg en eller to til senere. Men vi får se hvor det bærer :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ha 2 eller 4. partall altså. men nå tenker jeg som så at jeg ikke vet om jeg noen gang kommer til å få mine egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ønske om å få barn, og har eller aldri kunnet forestille meg at jeg kom til å få barn.

Og sånn ser det ut til å bli også.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange mange år var jeg hellig overbevist om at jeg ikke skulle få egne barn, jeg skulle bare adoptere. Men de siste 4-5 årene har jeg endret mening. Det må være klokka som tikker, men i allefall føler jeg et sterkt ønske om en gang å få egne barn og etter å ha funnet en slik fantastisk samboer føles også det å få barn som en naturlig og fin del av vårt forhold. Nå tenker jeg at to er et fint tall, så vi får se om noen år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Jeg kunne tenkt meg 2.

Vi er 3 søsken og jeg føler ofte at vi er en for mye.

Sikkert for min storesøster og lillesøster har vært kjempegode venninner hele tiden, mens jeg har fungert best med dem de siste årene etter vi ble eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...