Gå til innhold

Påskegg til venninne med dårlig råd

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg har en veldig god venninne som jeg vet sliter litt med økonomien nå. Jeg har lyst til å gjøre noe hyggelig for henne og tenkte å gi henne et påskeegg. 

Hun har penger så hun klarer å betale husleie, regninger og mat. Hun lider ingen nød, men hun kan ikke unne seg noe ekstra. 

Jeg er student selv, så har ikke super god råd, men tenkte å bruke rundt 200 kroner. 

Jeg vil gjerne gi henne noe nyttig og ikke bare godteri.

Hvis noen har noen ideer å komme med så ville jeg blitt veldig takknemlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en utrolig koselig ting å gjøre :) Nå er det jo priskrig på godteri, men utenom det så kan kanskje et blad hun liker väre noe? Kanskje noe påskekrim eller en liten ting fra Body Shop? 

Er det noe spesielt hun interesserer seg for?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nååh, så hyggelig:) Hva med ullsokker? Det blir i alle fall jeg glad for, uavhengig av om det er kjøpt eller hjemmestrikka:) Er hun glad i te? Hva med "jenteting" a la neglelakk, lipgloss, håndkrem osv. som du vet hun bruker? Du kan jo også lage snop selv(fudge, marsipankuler med sjokolade osv.), flaxlodd?:)

Anonymkode: 589e2...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Purple Basil skrev:

For en utrolig koselig ting å gjøre :) Nå er det jo priskrig på godteri, men utenom det så kan kanskje et blad hun liker väre noe? Kanskje noe påskekrim eller en liten ting fra Body Shop? 

Er det noe spesielt hun interesserer seg for?

Takk for svar. Hun er glad i gode velværeprodukter så en ting fra body shop er en god idè. Hun bryr seg veldig om dyrevern, men jeg vil ikke gi en gave til dyrebeskyttelsen på vegne av henne. Jeg mener folk selv skal få donere penger til de veldedige organisasjonene de ønsker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flax lodd. Så har hun en liten mulighet til å vinne litt penger. Elsker selv Flax lodd, og pleier å gi det bort og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nååh, så hyggelig:) Hva med ullsokker? Det blir i alle fall jeg glad for, uavhengig av om det er kjøpt eller hjemmestrikka:) Er hun glad i te? Hva med "jenteting" a la neglelakk, lipgloss, håndkrem osv. som du vet hun bruker? Du kan jo også lage snop selv(fudge, marsipankuler med sjokolade osv.), flaxlodd?:)

Anonymkode: 589e2...7e3

Ullsokker var en god idè, takk. Etter at hun åpnet teposen og helte innholdet i en kopp kokende vann, så har hun ikke likt te :fnise: Ellers var tanken god. 

De andre iddeene dine var også veldig gode, så takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, The Kitten skrev:

Takk for svar. Hun er glad i gode velværeprodukter så en ting fra body shop er en god idè. Hun bryr seg veldig om dyrevern, men jeg vil ikke gi en gave til dyrebeskyttelsen på vegne av henne. Jeg mener folk selv skal få donere penger til de veldedige organisasjonene de ønsker. 

Jeg ser den, donasjoner kan være litt "vanskelig" å gi bort. Husker ikke helt prisnivået hos Body Shop, men de har jo små kremer, body butter, sminke og andre ting der som sikkert ikke er så dyrt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Purple Basil skrev:

Jeg ser den, donasjoner kan være litt "vanskelig" å gi bort. Husker ikke helt prisnivået hos Body Shop, men de har jo små kremer, body butter, sminke og andre ting der som sikkert ikke er så dyrt :) 

Jeg skal ta meg en tur og se hva de har. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er godteri så billig du kan gi henne et gigaegg! Jeg kjøpte en stappfull papirpose førdagen, 2.2 kg og betalte 66 kr. Det er nok til å fylle de aller største eggene. Så noe mer koselig, som et blad eller noe. Og en lapp inni med at du er glad i henne og ønsker henne en flott påske :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gitt dette:
http://www.thebodyshop.no/henderfot/handkrem/almond-hand-nail-cream-437.html

http://www.thebodyshop.no/hudpleie/masker/vitamin-e-sink-in-moisture-mask-sachet.html

http://www.thebodyshop.no/hudpleie/lepper/shea-lip-butter.html

Og kjøpt snop for resten av pengene :) Og kanskje lagt ved et gavekort på middag hjemme hos meg :) Det kan jo tas hvilken som helst dag. Behøver heller ikke å bli noe dyrt for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg skal ta meg en tur og se hva de har. :)

Man kan donere et engangs beløp til å være med å legge ned yulinfestivalen  i Kina. . Er man interessert I dyrevern eller I det hele tatt har et hjerte så er man interessert I å få den lagt i grus :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med en kinodate med deg? Eller noe sånt? 

Anonymkode: 3cf5f...032

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes de har mye fint og nyttig til en billig penge på både tgr og nille, kanskje du kan finne noe der? :) 

Anonymkode: 02f07...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...