Fakse Skrevet 19. oktober 2004 #1 Del Skrevet 19. oktober 2004 Mange stresser alt for mye til jul, og det blir bare slit og kav i stede for kos slik man egentlig ønsker. I går starta www.flylady.com sine juleforberedelser, med små påminnelser om å gjøre en ting av gangen, ikke utsette alt til i siste liten, og ikke overdrive så mye at man sliter seg selv ut. Tipper dette kan være noe for alle og en hver, så hvorfor ikke ta en kikk på hjemmesiden og kanskje melde seg på mailinglista? Jeg skal i alle fall forsøke å følge opplegget, så kanskje stressnivået blir to hakk mindre i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 20. oktober 2004 I dag er oppgaven å ta en bok (A5 spiralhefte eller noe annet passende man har liggende) for å kunne lage lister over alt man skal gjøre eller huske. Bak klistres det inn en konvolutt til alle kviteringer sånn at man holder ovesikt over økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 23. oktober 2004 #3 Del Skrevet 23. oktober 2004 Fikk denne julejournalen på mail jeg og, men synes den var litt for omfattende utfra det som passer for meg. Har brukt denne som utgangspunkt jeg, men gjort den om litt Blir jo litt "spennende" å se hvilke oppgaver som kommer på jule cruiset etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. oktober 2004 #4 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har en liten bok klar jeg, så velger jeg ut de oppgavene som passer her Likte ikke julejournalen jeg heller. Har laget meg en liten datooversikt over hele adventstiden også. Små ruter for hver dag hvor jeg skriver hva jeg skal den dagen. Kjempepraktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 24. oktober 2004 Synes å huske fra i fjor at det skulle være ferdig pynta til 1. desember, og det passer slett ikke meg. Men jeg plukker ut det som passer meg og lar resten være. Har laget lister på pc'en med julegaver, julekort, ting som må gjøres, kaker som skal bakes og mat vi skal ha. Fyller inn litt og litt, og har allerede kjøpt et par gaver, begynt å tenke på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. oktober 2004 #6 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg pynter heller ikke til jul før lille julaften, så det kommer ikke til å skje her heller. Kanskje den norske mailinglisten blir litt tilpasset at det er mer vanlig her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 24. oktober 2004 #7 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva var siden til den norske Flylady siden igjen? Noen som vet? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. oktober 2004 #8 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det står ikke på de internasjonale sidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 25. oktober 2004 #9 Del Skrevet 25. oktober 2004 Synes jo det er fint at jeg bli påminnet om det ene og det andre sånn dag for dag. Noe passer og annet ikke. Jeg liker heller ikke å pynte før den siste uken før julaften, men disse påmindelsene hjelper jo til å sjekke om jeg har alt det jeg trenger i orden til pyntingen begynner. Mye ekstra stress dersom det er ting som ikke er fikset fra året før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå