AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har en matrett jeg ikke akkurat skryter av å spise som kosemat: koker opp makaroni, kutter kjøttpølse i småbiter, lager hvit saus og blander sammen alt, eventuelt også med litt ost. Det er altså som en enkel pølse/makaronigrateng, men jeg gidder sjeldent å la den ta turen innom stekeovnen. Nå som grillpølser har blitt rammet av priskrigen: er det OK å bruke Gilde grillpølser i stedet for Gilde kjøttpølse i slike matretter? Prøvde en gang med noen billige grillpølser fra First Price/Best Pris (noe sånt), og det var ikke bra - men tror de har en mer distinkt "grillpølse"-smak i forhold til Gilde grillpølse... Noen som har prøvd? #firstworldproblems Anonymkode: 76282...5d1
Fjaselina Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Gilde grillpølser er like gode som Gilde kjøttpølser. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Hvis du blander litt ost i sausen har du jo egentlig ikke laget noe verre enn mac'n'cheese med pølsebiter. Ingenting galt i det. Anonymkode: 14113...223
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Ja. Skvip er det vel uansett grillpølsene er helt OK Anonymkode: 5e204...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå