AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg innser jo etterhvert at jeg er en av få i min aldersgruppe i dagens seksualiserte samfunn som skiller seg ut med å være veldig måteholden når det kommer til sex. Jeg har hatt èn partner, dette var et langvarig forhold, jeg debuterte seint og har aldri hatt en ons. Jeg er ikke religiøs av meg, og sett bort fra et par grenseoverskridende hendelser i min ungdom så har ingenting traumatisk i form av voldtekt eller overgrep hendt med meg. Likevel så er sex noe av det nærmeste og mest intime to personer kan ha sammen, og det er ikke noe jeg deler av meg med hvem som helst. Jeg er ikke nødvendigvis ute etter et langvarig forhold, ekteskap eller en far til mine barn, og jeg er åpen for et mer seksuelt forhold til en nær relasjon uten at vi nødvendigvis trenger å kalle oss kjærester eller et par, men jeg trenger å kjenne og stole på vedkommende. Hvorfor virker det som så mange har noe imot en slik holdning? Som singel og mannløs føler jeg nesten et press på at jeg må kaste meg ut på markedet, ligge med alle som vil, "leve livet"... Er dette en generell holdning mange har, eller finnes det flere som meg? Og for å ha det sagt, jeg dømmer ingen, og synes det er bare fint at det finnes dem som er så sikker og trygg på seg selv at de slipper alle hemninger når de føler for det. Det bare er ikke noe for meg. Anonymkode: b0842...a72 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Tenker ganske likt som deg Jeg må stole på en person og føle meg trygg før jeg ønsker sex. Er generelt ganske lukket, så det tar ofte litt tid. Anonymkode: dd3e7...395
Cuntzilla Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 (endret) Jeg bryr meg vel ikke om andre velger å ikke ha ONS, tviler på det er så mange som er mot det? Er vel heller omvendt, som du kanskje vil se nå når du har laget en type tråd som pleier å tiltrekke seg de guttene her som synes sånne skikkelige jenter som deg er de beste kjæreste-emnene, imens resten av oss har slapp seksualmoral og enda slappere skjede. Endret 13. mars 2016 av Cuntzilla 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Jeg vet ikke, og jeg kan jo bare snakke på vegne av min egen omgangskrets, men der er den generelle oppfatningen at alle har godt av litt ons. Det kommer fra både det mannlige og kvinnelige kjønn, og de få av oss som velger å holde litt tilbake er de som blir lagt merke til og kanskje også nesten rynket litt på nesen av innimellom. Hadde bare vært hyggelig om det kunne vært like akseptert å være i tjueårene og definere "livet" som noe litt mer enn å ha seg med alt som har lyst 😉 Ts Anonymkode: b0842...a72
Gjest Splitterpine Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Tenker likt som deg jeg også. Sex for meg handler om så mye mer enn akkurat akten. Valgte å vente med sex første gang til jeg hadde fast partner. Mange av mine venninner var annerledes, og var helt opp i 30 partnere, når jeg fortsatt var jomfru i tennårene.
Saraby Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Tråden er ryddet for hets og svar til dette. -Saraby, mod.
peppermyntete Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Du er da slett ikke en av få som tenker sånn, det er vel heller noe med at folk som har samme tanker rundt sex som deg ikke roper høyest om sine erfaringer. Hvis du leser litt på seksualitet-forumet ser du kjapt at det er mange her inne som for eksempel ikke har ONS. Hva får deg til å tro at folk som ikke skriver på KG er noe annerledes?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå