Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å kjøpe en slik, men lurer veldig på om den er verdt å kjøpe. Brukt epilator i mange mange år, og ser stor forskjell bare med den. Bruker den på bena, underarmen og brasiliansk. Er bare veldig lei av å epilere og voksing blir bare no klin. 

Noen her som har erfaring om bruk av slike IPL maskiner? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, min kom med 120 000 (eller 125 000) flash. Jeg synes den hjelper når jeg bruker den, har ikke brukt den siden i sommer så håret er kommet tilbake. Når jeg bruker den så tar det lengre tid før håret kommer tilbake, det blir også mindre i tillegg lettere og barbere. 

Skal begynne å bruke den igjen nå, slik at leggene blir bedre til sommeren:) Tror jeg tok 3-4 behandlinger, det tar lengre tid nå før håret vokser tilbake. Du bør ta mange flere enn det og du bør gjøre det over tid. Du kan ikke bruke epilator eller vokse med den, da du trenger hårstupper som leder lyset ned i hårsekken. 

Skrevet

Ville heller valgt den de selger på "Enklere liv". Permanent hårfjerning, og man trenger ikke kjøpe nye patroner. 

Skrevet

Flash go luxx som selges nå har 245 000 pulseringer: http://www.elkjop.no/product/helse-trening-og-velvare/harfjerning-for-kvinner/FGL245PE2001/silk-n-flash-go-luxx-lysbasert-harfjerning

Jeg tviler på at man i det hele tatt klarer å bruke opp så mange pulseringer, denne kan sikkert deles med noen andre også.  Min har 125 000 pulseringer og jeg tror ikke jeg kommer til å bruke opp det heller. Til sammenligning så hadde den gamle flash go 5000 pulseringer. 

Skrevet

Takker for svarene.:)

Har gått til anskaffelse av den Luxx, og får testet den til helgen. Gleder meg veldig til å teste den ut.

Hvor ofte bruker du Motebamsen den? Hørt noen bruker den en gang i uken, mens andre sjeldnere. 

Skrevet

Gratulerer med ny maskin :) 

Jeg brukte den hver 14 dager, pga hårets syklus. Håret vokser også mye saktere når du bruker den. Skal begynne igjen med den i morgen, ble bare litt lat etter sommeren. Her ser du en video som viser litt hvordan det fungerer: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...