AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #41 Skrevet 15. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gir meg ingenting, jeg kjenner ingen under sexen. Nytteløst å ha sex da. Anonymkode: d58d7...ef2 greit at man ikke liker det, men hvorfor skal man skamme seg? Hvorfor skal man snakke om det som om det er noe galt? Anonymkode: 42818...af7 2
Gjest Aye Skrevet 15. mars 2016 #43 Skrevet 15. mars 2016 43 minutter siden, Fox Mulder skrev: Altfor få her.. Da kan vi dele så jeg får mindre (mer faste) og du får mer
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #44 Skrevet 15. mars 2016 Hvordan definerer man ONS? Å bare ha sex én gang med en person, uansett hvordan man kjenner denne? Eller å plukke en person opp på byen/fest og ha sex? Hva om den tilfeldige sexen blir til flere ganger, er det fortsatt ONS? Er det å bare ha sex med noen én gang så er det mellom fem og ti personer. Er det å plukke noen opp på fest/byen så er det også mellom fem og ti personer, men det er helt andre personer, altså hadde vi ikke sex bare en én gang. Anonymkode: e0365...d49 1
Okapi Skrevet 15. mars 2016 #45 Skrevet 15. mars 2016 Fire, tror jeg. Hater bysjekking, så er ikke noe som skjer ofte.
annebanane Skrevet 15. mars 2016 #46 Skrevet 15. mars 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 15.3.2016 den 20.35): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest Løkky Skrevet 16. mars 2016 #47 Skrevet 16. mars 2016 7. Pluss èn som var "tenkt" ons, men den gang ei.
Gjest FruKG Skrevet 16. mars 2016 #48 Skrevet 16. mars 2016 Jeg forstår ikke hvorfor mange er så negative til ONS. Om to mennesker møtes som begge har lyst på sex så er det vel helt naturlig og fint at man kan dekke hverandres behov. Antallet ONS jeg har hatt er jeg ikke helt sikker på, men langt flere enn noen her har skrevet.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #49 Skrevet 16. mars 2016 ONS kan være ok i noen sammenhenger. Jeg har hatt 18, og har ikke problemer med det. Kunne nok spart meg et par av dem, for de var veldig dårlige, men de andre angrer jeg ikke på. Sev er best i forhold og over lengre tid, det er klart, men når man er veldig kåt og trenger noen kan ONS være en måte å få dekket behovet på. Nå unngår jeg ONS, for jeg synes det ikke frister nå lenger, har liksom fått prøvd det ut så mye at det jeg synes det holder. Anonymkode: d73a5...8d7
Clarity Skrevet 16. mars 2016 #50 Skrevet 16. mars 2016 Aldri hatt. Kan heller aldri se for meg at jeg kommer til å ha det dersom jeg skulle blitt singel igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #51 Skrevet 17. mars 2016 Den 3/15/2016 at 17.26, DeLorean skrev: Det er jo utrolig mye når man er 23 år. Jeg tenker dårlig selvtillit, men det er min mening. Jeg synes det er veldig mye, men ikke la oss avspore. Tja, har vært seksuelt aktiv siden 16, så blir omtrent 8-9 i året, det er ikke så værst. Kan ikke noe for at jeg er en drit kåt person. Heldigvis har jeg en fyr nå som klarer å holde følge med meg. Dårlig selvtillit kan man ha uansett som man har hatt sex med 1 eller 100. Sex med forskjellige mennesker gjør ingen ting med selvtilliten min. Anonymkode: d88fb...7bd 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #52 Skrevet 17. mars 2016 Rundt 60-70 både jenter og gutter (er hetero), fram til jeg var rundt 22. Angrer ikke på en eneste én, var veldig interessert i sex siden 12 års alderen, (mistet jomfrudommen som 16 åring på en veldig kreativ måte) og ons har vært en fin måte å prøve ut masse forskjellig mens jeg var singel. Fram til 22 så så jeg aldri behovet for å være i et forhold Nå uten forhold har jeg ikke hatt sex på 1,5 år fordi jeg merket forskjellen på akten i et forhold kontra kun for en natt. PS. Alle har forskjellige meninger om det meste, så for noen er selvfølgelig 70 samleiepartnere et høyt tall, men det som har noe å si er hvordan vi føler det selv, og eventuelt alle de du deler det med Hilsen jente 28 Anonymkode: 3f786...946 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #53 Skrevet 17. mars 2016 0 og er stolt av det. Jeg har ikke noe behov for ons og synes det personlig for meg er ekkelt. Tviler på at jeg ville fått noe ut av det. Men Andre får gjøre som de vil. Jeg holder meg til kjæresten min. Og egen nytelse når jeg var singel Anonymkode: 65f25...c13
Gjest FruKG Skrevet 17. mars 2016 #54 Skrevet 17. mars 2016 Leser at flere skriver at de er stolt over 0 og at det er så ekkelt å ha ONS. Dette forstår jeg ikke. Jeg er stolt over at menn har lyst på meg (og jeg de), og synes det er fantastisk deilig å ha sex. Hvorfor er det så ekkelt?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #55 Skrevet 17. mars 2016 2 på byen, 5 på festivaler. Anonymkode: d931d...c85
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #56 Skrevet 17. mars 2016 0 ons på meg og, men det er ikke fordi jeg synes det er ekkelt, skammelig eller definerer noen som "løs". Hvis jeg går inn for det og tillater at det skal skje så ville det ikke vært noe problem for meg å finne uforpliktende sex for en natt, men for meg så føles det aldri riktig å ta steget fullt ut. Kanskje jeg har et vanskeligere forhold til kropp, sex og den relasjonen mellom mennesker, og trenger å kjenne vedkommende jeg skal kle av meg for, men sånn er det. Jeg vil heller ikke si at jeg er misunnelig på de vennene jeg har som nyter ethvert øyeblikk og enhver person som krysser deres vei, jeg synes det er flott at det finnes mennesker som klarer å være så frigjorte og åpne, og det er absolutt ingenting galt i det så lenge man ikke bidrar bevisst til utroskap eller ulovlige handlinger. Antall ons har heller ikke noe å si for min del, noen har større utforskelsestrang enn andre 🙂 Anonymkode: 98665...66f
sol87 Skrevet 18. mars 2016 #57 Skrevet 18. mars 2016 Den 3/16/2016 at 18.20, FruKG skrev: Jeg forstår ikke hvorfor mange er så negative til ONS. Om to mennesker møtes som begge har lyst på sex så er det vel helt naturlig og fint at man kan dekke hverandres behov. Antallet ONS jeg har hatt er jeg ikke helt sikker på, men langt flere enn noen her har skrevet. Det er vel de samme folka som snakker om å "miste jomfrudommen". Det gir ikke mening. 2
draug 75 Skrevet 21. mars 2016 #58 Skrevet 21. mars 2016 Pussig det at når en sånn her tråd dukker opp, så kommer det straks opp: "det er for mye, du har dårlig sjøltillit." Det er ingen som har noe med å sette seg til doms. Skal noen si at det er for mye, så kan vi andre si at det er for lite. det holder ikke å si: "0 - for jeg liker ikke å ha ONS." Hvordan kan du vite om du liker det eller ikke hvis du ikke har prøvd? Om det føles feil, ja så greit nok, det er feil for deg, men da trenger det jaminsanten ikke å være feil for alle andre! Eller er det feil for deg at andre gjør det? Jeg sjøl har hatt om lag to snes partnere. Noe slikt som halvparten av disse var ons, og et dusin om lag ment til å være ons, men fordi sexen ble så vellykket, ble vi enige om å pule flere ganger. Og det at jeg har resirkulert noen av ons- kandidatene mine, forklarer vel i grunnen at jeg ikke har hatt langt flere ons. Ons er gøy! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå