Gjest vennen Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Heisann. Holder på å lage et vennskaps album.Har noen noen flotte visdomsord om vennskap? Korte sådan. Hilsen meg.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 A friend in need is a friend indeed?
Anglofil Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Hei hei. Her har du noen; "Vennskap er en regnbue mellom to hjerter." "Venners milde omsorg er livets luktesalt." "En eneste rose kan være min hage, en eneste venn min verden. " - Leo Buscaglia "For hver og en av oss har vennskap ulik betydning. For oss alle er det en gave." En japaner sa en gang; "En ekte venn vet hva du føler, uten at du har sagt det først." "En venn er en som vet alt om deg og liker deg for det." -Christi Mary Warner "En klem er verdt tusen ord. En venn er verdt mer." "Et godt vennskap består av mye enighet, mange diskusjoner og enda større gjensidig beundring." - George Elliot "Det beste speilet er en gammel venn." -George Herbert "Ekte vennskap kommer når stillheten mellom to mennesker føles komfortabel." -David Tyson Gentry "Vennskapers språk er ikke ord, men mening." -Henry David Thoreau "Venner er som dikt; det er ikke alltid du forstår dem, men du vil alltid være glad i dem." -Ashley Correll "Vennskap fordobler gleden og deler sorgen i to." -Francis Bacon Mvh Yvonne
LilleBille Skrevet 20. oktober 2004 #6 Skrevet 20. oktober 2004 Her er også masse dikt etc. om vennskap
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå