Gå til innhold

Shit, tror jeg er i ferd med å bli forelska..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg vil helst ikke være det. Spesielt med tanke på at jeg har dårlig selvbilde, og føler ikke jeg er god nok. Jenta det er snakk om er utrolig flott, og jeg blir så vanvittig nervøs i hennes nærvær. Jeg blir helt skjelven.

Jeg har ikke kjent henne så lenge, bare et par uker. Det er snakk om en kollega, hun er vikar. Men det gikk liksom et gisp inni meg første gang jeg så henne, og siden har jeg bare blitt mer og mer interessert.

Problemene her er mange. Det første er mitt eget selvbilde og egen selvtillit. Jeg er en gjennomsnittlig mann, med under snittet utdanning/økonomi. Jeg er bare utplassert i jobben, mens jenta er ringevikar der.. Hun har likevel en rolle som innehar mer ansvar enn meg i jobben. Derfor føler jeg at jeg er "under" henne, og sjanseløs.

Det andre problemet her er alderen. Hun er 20 år, jeg er 30 år. Trolig er jeg for gammel for henne. Og kombinert med at jeg har dårligere status/lønn enn henne siden jeg er utplassert, sier realisten i meg at dette er sjanseløst. Damer liker status, og går ikke "nedover".

Det er vel bare å gi opp, og la det skure og gå..?

Anonymkode: eba4a...ee3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du skal gi opp, det finnes mange damerarrow-10x10.png som ikke bryr seg om status. Har aldri forstått de som er så opptatte av status, jeg stortrives med å tjene mine egne penger som jeg kan bruke på det jeg vil. Har aldri hatt behov for en mann som forsørget meg. Så lenge du jobber og trives med det du gjør, så bør det være bra nok. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, frk91 skrev:

Jeg synes ikke du skal gi opp, det finnes mange damerarrow-10x10.png som ikke bryr seg om status. Har aldri forstått de som er så opptatte av status, jeg stortrives med å tjene mine egne penger som jeg kan bruke på det jeg vil. Har aldri hatt behov for en mann som forsørget meg. Så lenge du jobber og trives med det du gjør, så bør det være bra nok. 

Jeg vet jo ikke hvordan denne jenta tenker om det. Kanskje bryr hun seg ikke om status..

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem nå.. Det kan være jeg ser henne 1 dag på jobb i løpet av uken, 5 dager eller ingen. Det vet jeg ikke. Og ikke alltid vi er på samme "avdeling" på arbeidsplassen. Hvordan kan jeg bli ordentlig kjent med henne..?

Skrevet
5 timer siden, frk91 skrev:

👏

Skrevet

Vel, hun er ringe vikar.. så tror det går greit, tviler sterkt på at hun henger seg opp i statuser. Hvor gammel hun ser ut, kontra deg vet jeg ikke, kanskje ser du ung ut og oppfører deg yngre enn 30?

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Ardenus skrev:

Vel, hun er ringe vikar.. så tror det går greit, tviler sterkt på at hun henger seg opp i statuser. Hvor gammel hun ser ut, kontra deg vet jeg ikke, kanskje ser du ung ut og oppfører deg yngre enn 30?

Ja, jeg ser ung ut. Jeg hadde tippet at hun var 22-23, men er altså født i 96. Blir dermed 20 i år.. Men er ikke den faktiske alderen mer viktig enn hvor gammel man ser ut?

Skrevet

Det som spiller noen rolle er jo hvordan dere klikker sammen, din personlighet og hennes. Alder er bare et tall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...