AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Hallo. Jeg synes det er så fint å langt hår, og jeg har bare hår ned til puppen. Jeg kunne gjerne tenkt med enda lengre, for jeg vet jeg har blitt mye penere. hva synes folk om hairextesions? Er dette bare for bærter, eller er det greit for alle som rett og slett vil ha lengre hår. Har liksom ikke lyst til å virke falsk. Jeg har rett og slett lyst på lengre hår x) Sveising av hår er vell det beste hvis man ikke vil pleie og passe på at det ikke faller ut å slikt? Anonymkode: b0ff5...25b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Kan du ikke la det gro? Anonymkode: 7e00c...814 1
Dricka Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Ville latt det gro. Synes ofte extensions ser falskt ut og blir veldig fort stygt. Dessuten kan det slite på dit eget hår så jeg tror jeg ville prøvd å latt ditt eget hår gro fritt 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo. Jeg synes det er så fint å langt hår, og jeg har bare hår ned til puppen. Jeg kunne gjerne tenkt med enda lengre, for jeg vet jeg har blitt mye penere. hva synes folk om hairextesions? Er dette bare for bærter, eller er det greit for alle som rett og slett vil ha lengre hår. Har liksom ikke lyst til å virke falsk. Jeg har rett og slett lyst på lengre hår x) Sveising av hår er vell det beste hvis man ikke vil pleie og passe på at det ikke faller ut å slikt? Anonymkode: b0ff5...25b Bruker det selv . Clip on er mye bedre alternativ enn det som sliter på håret. Jeg bruker det på fest eller når jeg egentlig føler for det Anonymkode: 79533...f60
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke la det gro? Anonymkode: 7e00c...814 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke la det gro? Anonymkode: 7e00c...814 går ikke lengre Anonymkode: b0ff5...25b
peppermyntete Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Jeg synes det ser veldig falskt ut på de aller aller fleste. Pluss at langt hår floker seg ofte nederst og blir veldig slitt på mange. Ikke pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå